Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Isabelle - 6 juni 2011 21:25

Hej måndag! Hej vänner! 


GRATTIS SVERIGE!!


 


Ja idag är det nationaldag, känner mig väldigt svensk en dag som denna! Även stolt att jag bor ett så fint land, och att vi har det så bra... För när man är utomlands i små städer så ser man ju liksom att dom inte är så jätte utvecklade och har det så jättebra.. Så det ska vi faktiskt vara väldigt nöjda med! Och det kanske är just DET som är att det är borta bra men hemma bäst! =) Ja jag tror då inte att jag skulle vilja flytta ifrån Sverige.. Vintrarna är ju sådär, men lite mysigt till en början! Och så ser man ju verkligen fram emot somrarna! Som denna sommaren kan bli en av dom bästa! Jag jobbar, men jag jobbar inte ihjäl mig! Och vi har varit på en resa, snart kommer resa nummer två!


Apropå resa nummer två, har ännu inte packat, men lagt fram lite grejer.. Blir lite stressad över det där! Imorgon ska vi på Forex! Jag hoppas att dom har Lire inne så vi kan få köpa. Annars får dom beställa hem, men de kan väl ta några dagar.. Och vi åker ju på lördag morgon så vi har inte sååå många dagar på oss! Haha.. PANIIIK!


Nu till idag!


Idag sov vi ut jättelänge, SKÖNT!

Och sen var vi ner en sväng på stan, vi tog en prommis. Och väl där nere mötte vi upp bästa Magda! =) Och så gick vi och hejja på finaste Kim som jobbar första dagen inne i stan idag! Och så åt vi lite mjukglass och kikade runt! Mysigt faktiskt! Och sen hade jag skavsår så vi fick åka med Magda hem hehe..


Och sen så har vi MYYYYST!! Och sen var vi ut och åkte en sväng, och snart ska vi kolla på film! =)


Vet ni va! Jag har bitit mig i kinden så jag har fått en blodutgjutelse eller vad det heter.. Jätteläskigt =/ Den är alldeles blank och så ser det ut som en kaksmula haha, Johan trodde det var matrester, men det var faktiskt blod =/ Läskigt ju! Undra hur länge den hade tänkt att vara där?!


 Imorgon får vi se vad vi ska göra.. En dag tänkte vi åka till höga kusten, men nu kollade jag på vädret, blev så sugen på att sola! Det ska ju vara mellan 16-22 grader och strålande sol! Då bara måste man grunda lite innan resan känner jag! Och imorgon ska vi ju till forex, och så ska vi gå till frissan med Johan! =) undra om jag inte ska köpa en sololja ändå och ha här hemma ;D Utomlands kanske det är att utmana ödet? Ja jag vet inte ;P


Och så när jag kommer hem ska jag ju köra diet stenhårt haha nu tänker ni säkert att ni hört den förut men jag ska allt visa er! Ska ju fortfarande gå ner minst 0,5 i veckan och de har gått jättebra hittills =)


Nu MYS!

Godnatt och sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards