Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Isabelle - 10 juni 2011 00:06

Hello friends! Nu är det nära.. Imorgon åker vi utomlands! Ja det är faktiskt imorgon, eftersom det är fredag idag eftersom det är efter midnatt! Hur GRYMT SOM HELST JUUUUUUUUUUUU!!!! Jag satsar på att bli väldigt brun, hoppas jag lyckas!


Idag har vi tvättat, städat, firat Tobbe i Härnösand och hälsat på Kim! Jag måste berätta för er att dagen har gått snabbt men samtidigt inte! Vi har ju hunnit med en hel del! PLUS att jag ÄNTLIGEN har packat klart.. ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!


Först tvättade vi ju mellan 10-14, sen när vi tvättat packade vi väskan.. Eftersom typ allt vi skulle ha med låg i tvättkorgen hehe.. Skönt iallafall, så jag har ÄNTLIGEN packat! Haha snacka om lättnad, nu kan jag slappna av!  Ja och mellan springningarna till tvättstugan så städade vi! Så skönt med nystädat också!


Sen åkte vi vidare till Härnösand där vi firade Tobbe som tagit studenten! GRATTIS!!! Där fick vi väldigt god mat (som alltid hos Håkan och Marie) och så fick vi gott fika och trevligt sällskap =) Mycket mycket nice.. Och väl i Härnösand ringde och smsade Magda, samt sms och inbjudan från Kim till en rabarberpaj!


SÅ... Vi åkte från Härnösand (dom flesta hade redan åkt) till Granloholm och hämtade upp Magda, sen åkte vi vidare till Kim och Niklas! (har inte lärt mig om han stavar med K eller C så jag skriver väl olika varje gång ;P) Jag måste få berätta att dom har JÄTTEJÄTTEFint hemma! Utan att överdriva ett smack så är jag lite avis ;D Jag kände till och med nu att jag också vill bo i hus.. Och dom hade så stilrent, precis i min och Johans smak. Vi ska nog flytta in hos dom tror jag! Och jättegod paj och mysigt hade vi! Åh jag blev så glad att vi fick komma dit, hela dagen blev liksom perfekt idag! Tack allesammans som har varit med och gjort min dag!!! =) Fick ju även lite kvalitetstid med bästa Magda! Få förunnat ;) Måste även tillägga att jag idag hos Kim fått årets första myggbett! Och det var inte bara ett.. Men vad är en sommar utan myggbett? Nä just det!


Såhär ser jag dock aldrig en mygga, jag ser dom alltid med en mage eller vad det är full med blod! För ALLA myggor älskar att äta på mig! Men då får dom väl göra det då! Jag tar det som en komplimang.. HAHA Måste ju vara otroligt god.. Man får se det positiva i det hela.. Ibland är det svårt men i detta fall har jag gett upp alldeles, spelar ingen roll med vem eller vilka jag är med.. Myggen äter MIG!


Och nu är vi hemma, varit hemma ett litet tag, men kommer inte ihåg vad jag gjort?! Eller jo, jag pratade med mammsen ganska länge!


Nu ska jag duscha och göra mig "nattis", byta om till MYS och ta bort sminket! Åh va SKÖNT det ska bli.. Hihi!


Imorgon blir det ju solning och sen så ska vi ut och äta middag på Olearys tror jag vi bestämde till slut. Sen blir det att sova tidigt, för lördag blir resedag!


Och när vi kommer hem börjar jag ju mitt nya liv, och det är jag så jäkla taggad till! Ni ska bara veta! =)


Nu som sagt, i ordning, sen MYS! Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards