Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Isabelle - 5 juni 2011 19:40

Hellooo!!

Som ni alla vet så var vi ju hos Fredrik och Jennifer igår, och tro ni inte på fan att kameran dog?! Jag fick ingen bild av dom två tillsammans igen! Men kommer väl fler chanser! HAHA ;P Typiskt! Så jag måste lägga kameran på laddning så den är fit for fight! Jaja kvällen igår var väldigt trevlig, hände även en del skumma grejer! Vi åkte ner en sväng och kolla på alla fina bilar också =) 


Idag har jag och min älskade varit i Skönsmon och kollat på när syrran spelat match. Pappa fick en bra bild från idag så jag tänkte bjuda på den! Dom brukar måla sig i ansiktet för att psyka motståndarna, snyggt! Hehe.. Och dom vann! Grattis till Sundsvall!! =)

En match tar ca 4 timmar, och så är det paus i mitten, så 4,5 timmar var vi där! Det blåste och var kallt, som tur var tog jag med en filt iallafall!


På bilden så ska syrran slå..


 

Sen har vi inte gjort så mycket faktiskt, ätit lite middag och åkt runt lite! 

Imorgon ska vi nog ner på stan en sväng, se om det är nå nationaldagsfirande på torget kanske! =) Och sen får vi väl se.. Johan är ju ledig i veckan så vi ska väl hitta på lite grejor!!! =) KUUUUUUUUUUUUL!!!!!


Åh så funderar jag på att prova en produkt, hmm, jag är lite lur! Är så dyr bara, men kanske man ska kosta på sig lite.. Vi får väl se =) Ska höra mig för lite om den innan bara, berättar senare om det blir så att jag köper den! =)


Have a nice evening!

Ovido - Quiz & Flashcards