Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Isabelle - 22 juni 2011 20:58

Jobbet gick bra idag, gick snabbt, var mycket att göra! Vi blev inte färdiga, men det är ju bra så har vi någonting att leka med imorgon! Imorgon jobbar jag 10-16 som jag nämnt sen har jag tre dagars ledighet! Ska bli mycket skönt!! =)


Som jag berättade så har jag framkallat bilder, som kom idag! Dom är riktigt duktiga på att leverera snabbt, man får dom efter två dagar! Sjukt! Eller var det igår jag framkallade och dom kom idag?! Hur som helst, sjukt! Jag beställde dock 102 vanliga 10x bilder, och 3 st 13x bilder. Och dom som var 13x var inte med, och dom andra var väldigt suddiga många av dom, medan bilden är skarp på datorn! Konstigt! Får se hur dom löser detta, jag slängde iväg ett mail. Roligt nästan jämt! Alltid är det någonting som strular, men annars vore det väl nästan för bra! Jag får väl betala fakturan iallafall så det inte blir nå strul med den! 


Längtar till imorgon, jag hoppas, hoppas jag köper en kamera då! Ska spana runt lite här på internet nu och se på Elgigantens hemsida och läsa vad folk tycker om dom osv.. Som sagt, sugen på dubbla skärmar, men vi får väl se! 


Nu så ska jag betala fakturan, sen kika lite på TV, äta middag och SOVA! Måste ju kliva upp 08.00 imorgon, ingen lek de måste jag säga ;) Haha!

Godnatt eller nåt!



EXTRA!

Utmaningen går väldigt bra, jag har redan gått ner 1,5 kilo denna vecka.. Så nu är man på banan igen efter all inclusive resorna!

Av Isabelle - 22 juni 2011 11:44

Godmorgon! 

Ja klockan är snart 12, men vi klev inte upp förrän 11 idag, så SKÖNT.. Fått i mig lite frukost och ska snart åka till Birsta! Jobbar 13-20. Varuleverans idag så det borde vara mycket att göra, om inte Magda och Hanna redan packat upp allting ;D hehe.. Låt oss hoppas på att det finns lite till mig också! Jag kommer inte ihåg hur det såg ut idag, men lär väl vara lite kassa och mestadels varor..


Imorgon är jag så sugen på att köpa en kamera efter jobbet. Jag jobbar ju 10-16 då och vill verkligen ha min nya kameraaaaa! Vet inte än vad jag ska ha för någon men någon BRA! Hoppas dom inte lurar mig =/ Alla försäljare luras! Eller iallafall dom flesta!


Igårkväll satt jag även typ 1,5 timmar med en internet utbildning för BirstaCity, alla var tvungen att göra den innan den sista, så de va väl skönt att det blev avklarat. 


Åter igen, MÅSTE ha en kamera, det blir så dåligt med bilder här när jag inte har en massa egobilder eller bilder på någonting onödigt ;D Ska försöka få med mig Johan imorgon, vill inte köpa själv =/


Fick även en massa hostanfall igår i kassan, så hemskt när man inte kan sluta och man blir alldeles tårögd och så står det en kund där. Stackars kund! Hoppas det är lugnare idag, jobbigt med hosta!


Nä nu måste jag borsta tänderna och sedan bege mig! Ska försöka hinna kolla på några leggings och en klänning kanske.


Ha en bra dag! Som sagt, inte mycket att skriva om när man jobbar! That's it.

Ovido - Quiz & Flashcards