Alla inlägg under mars 2010

Av Isabelle - 1 mars 2010 12:32

Idag hade vi friluftsdag med tävlingar inför studenten och vilken klass som ska få gå ut först på trappan. Då var det jag och Linnea som fick styra upp och ta tag i allt. Till slut så fick vi faktiskt till en spindel på snöskulpteringen! Mycket bra gjort.

Tack till: Linnea och mig!

För övrigt var det faktiskt en bra dag, men mycket kort. Hade varit roligare om det varit fler aktiviteter och lite mer organiserat. Men då var förmodligen min sista friluftsdag avklarad. Vilket även det är lite skrämmanade, men samtidigt skönt, jag får ordna upp en egen friluftsdag.


Nu ska jag gå och plugga till proven som vi har, vi har nämligen två stycken. Småföretagande B på torsdag och naturkunskap A på fredag.


Ikväll åker jag till mammsen, så det blir nog dåligt uppdaterat här på ett tag, inte för att jag är så grym på att uppdatera, men det lät bra!

Tack och hej på ett tag.

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards