Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

LESS!

Av Isabelle - 19 oktober 2011 16:15

Idag har varit en, inge vidare dag! Jag ska berätta..


Först fick jag sova ut, det var skönt! Vaknade runt 10 och kände att det kommer bli en hur bra dag som helst!! Och så fortsatte det braiga, jag fick sms från posten att mitt paket kommit! KUUUL!!!

Och sen bar det utför. Jag skulle ringa arbetsförmedlingen och berätta att jag inte kunde komma imorgon, och det löste sig, fick tag i en kille och han skrev in det. Samtalet bröts och han ringde upp igen (bra kille)! Det var inte så farligt med det, det hörde väl iof till det braiga!

Jaja, sen gick jag till ICA. Försökte ringa Johan 2-3 gånger, gick inte. Startade om telefonen och skulle testa till pappa, gick inte. Kollade saldot. 1,8 kr. That's the problem. Hade inte fått något sms från Halebop igår om att de blev dyrare för att jag måste ladda, så alla pengar gick åt till arbetsförmedlingen!

Vill även tillägga att jag hade 90 kr igår.. KUL!

Jaja, väl framme på ICA tyckte jag det var konstigt för det stod att jag kunde hämta ut och posten var där med paketen då? Jaja, jag ställde mig vid disken, och tror ni inte på fan att jag hade glömt plånboken med körkortet hemma! SÅ jag fick vända om och gå hem igen för att hämta plånboken. Jag gick sedan tillbaka och hämtade ut det. Vägde 4 kg, tur jag inte hade så långt hem. Fanns inget handtag och paketet var rätt stort. Men det gick bra!


Ja, sen kom Tonya, det var den bra delen i det hela =) Vi hade kul!! Sen åkte hon på träning, och jag fick för mig att överraska Johan med en middag!!

Sen hade han ringt, hann inte svara så jag ringde upp. Och då sa han att han skulle på Ego, ville bara påminna mig. Och det hade jag såklart glömt. Sååå, romantiskt att värma middagen ikväll va?! 


FYFAAAAN va less jag blir!!!! Och JAG som ALDRIG glömmer någonting! Glömde plånboken, glömde ladda mobilen, glömde att Johan skulle träna!!!


ÅÅHHH!!


Jaja, nu är mobilen laddad, Johan är på träning, middagen är klar, och paketet är hämtat! Det blev som det blev!


Jobbar imorgon 12-16, sen ska det nog shoppas lite. Och på kvällen ska jag träna!


På fredag blir det träning på dagen med Tonya, och sen ska jag storstäda hela lägenheten hade jag tänkt! Det är ett MÅSTE!


Och på lördag får jag äntligen mysa med min SANDRAAAA =) Ryktas även om att hon gjort om inne i lilla bäbisens rum, det ska bli kul att se!!!


Så, nu ska jag väl kolla på TV eller något då tills Johan kommer hem. Så får det bli mysmiddag då!

Hörs! Hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards