Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Isabelle - 1 juli 2011 20:57

HÄRLIGA, HÄRLIGA fredag! Åh jag har verkligen fredag idag! Jag är ledig imorgon.. Gissa vad jag ska göra då för kul! Jo jag ska tvätta!! Haha fantastiskt!

Idag har det gått bra, men varit väldgit seg plus att jag haft ont i fötterna, lärde mig inte av gårdagen och tog samma skor (pga regnet). 


Idag har jag införskaffat 4 st ögonskuggor och ett nagellack! Det var på tiden! HAHA.. För jag har ju inga sedan innan ;)


 

Gillar grönfärgen på nagellacket, det måste testas! Och gröna ögonskuggan! Very nice!


Ska försöka ha med mig kameran imorgon så ni får lite bilder.. Vi ska först tvätta om jag nämnde sen får vi se vad som händer! Nu ikväll blir det kanske en film, och så ska jag äta BÄR! Jag har köpt både jordgubbar och björnbär! Gott, gott!!!

Ovido - Quiz & Flashcards