Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Isabelle - 19 juli 2011 08:37

Hej! Många ser säkert mig som en negativ människa. Men det är bara för att jag skriver om allt dåligt eftersom det är det som det finns mycket att skriva om.. Resten är bara "bra.." och då blir det ju ingenting att skriva? HAHA.. SÅ! Jag är INGEN negativ människa =) Ville bara ha det sagt!


Så nu till en dålig sak! Våran sopsorteringsmatavfallspåse! Den är HEMSK.. Den går mig på nerverna! Efter 2 dagar om det är någonting "blött" i den så möglar det! Luktar helvete i köket! Och vaddå man ska lägga matrester där, men man får inte lägga i någonting blött.. Men mat innehåller ju ofta vatten och då blir de lite lurigt.. Man vill ju knappast lägga alla matrester i en hög på diskbänken så den torkar, och sen lägga ner den dagen efter i påsen?! Det är ju creepy, och kul om de luktar gammal mat i hela köket?!.. Nä jag ska nog övergå igen till vanlig soppåse och slänga ALLT i den! För nu blev de mögel igen, och det är ÄCKLIGT!


Ska snart gå till bussen, VIA soprummet så jag kan slänga den där.. Uuscha! Ni har ju fått bild tidigare, den där papperspåsen! Ser ut som en Mc donalds påse =D Om de ändå vore de.. haha!


Idag åt jag en bra frukost känner jag, hoppas jag klarar mig till lunch. Igår hade jag lunch klockan 16.00 Väldigt skönt faktiskt eftersom det känns så kort efter då.. För då jobbade jag 11-16 sen hade jag lunch till typ 17 och sen så jobbade jag bara 2,5 timmar till! Och de va mycke folk! Så gårdagen var braa! Hoppas bara att det blir mycket idag igen! Och sen är jag ledig imorgon! Skönt, då ska jag sova ut! Sen om vädret tillåter blir det en prommis! Tänker ICKE gå i regnet.. För jag har inga bra kläder (enligt ordspråket). 


Have a nice day!

Ovido - Quiz & Flashcards