Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Isabelle - 20 juli 2011 17:32

Hurrni! Vad glad man blir när man märker att man verkligen kan gå ner i vikt bara man vill! Känner mig lite gladare faktiskt.. Tog en prommis med magda till stan idag, gick runt lite och sen gick vi hem.. Härligt väder också. Jag svettades konstant, fast det blåse väldigt mycket mellanåt! Men men! Jag är väl sån!


Nu är jag bara hemma, har nyss ätit kycklingsallad med mangoraja, och jag ska för ovanlighetens skull ha med mig matlåda på jobbet imorgon med denna GODA sallad! MUUUMS! Längtar redan till lunchen haha..


Idag blir det inte så mycket uppdaterat känner jag! Har inte hänt så mycket faktiskt.. Imorgon jobbar jag ju 12.00-19.00 och på fredag 09.00-20.10, sen är jag ledig i helgen, tro det eller ej!


Nu blir det nog mys! Jag blev fruktansvärt sugen på att baka någonting men jag vet inte vad, så kanske inte blir något! Var så sugen på att använda mina småformer ;D


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards