Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Isabelle - 18 juli 2011 20:06

Jag kom och tänka på en sak idag. Vem berättar man hemlisar för? Ingen? Eller? För då är det ju egentligen ingen hemlis?! Inte för att jag direkt hade en egen hemlis jag tänkte på, utan kom bara att tänka på det!


Idag var en stressig dag på jobbet, mycket att göra, kaos och MASSOR av folk! Roligt idag faktiskt =) Kul när de händer nåt! Hoppas även på mycket folk imorgon, så dagen går fort! Och så hoppas jag på finväder på onsdag, så jag kan ta en prommis med Magda! =)


Näe nu kanske man ska hoppa in i duschen, sen blir det lite mys innan jag ska lägga mig och sova!


Godnatt allesammans! =)

Av Isabelle - 18 juli 2011 08:57

Måndag, spöregn men dock lite mer utvilad än igår! Kom på en sak, på jobbet måste man hålla koll på vad det är för vecka! Helt fantastiskt, nu börjar vecka 29! Hade jag inte jobbat inom handels hade jag nog aldrig haft någon koll! 

Och en grej till angående jobbet..

En låt som Johan lyssnar på ofta, som vi har i bilen på en skiva och som jag nu fastnat otroligt för. Jag börjar nästan älska den låten. Den är så skön! Firehouse - In your perfect world. Kan ni kära arbetskamrater försöka berätta för mig om vi spelar den på jobbet? Dock inte med Firehouse, men kanske med en annan sångare?! Jag känner igen den för väl, jag är säker på att jag hörde den igår innan jag satt mig i bilen, och så sjöng jag på den hela vägen hem igår?! Konstigt! Så vet ni, så säg gärna till! Iof, när jag har rätt eller är nästan helt säker påstår Johan att jag har fel! Så det är väl inte heller omöjligt!



Jag börjar 11 idag istället för 14 som jag skulle ha gjort! Så det blir en LÅNG dag idag! Men jag har onsdagen i sikte =) Hoppas bara denna dag går snabbt! Ska snart förbereda mig och gå till bussen, tänkte nog ta bussen som går halv så jag är där till 10.. Tänkte shoppa lite lunch etc innan jag börjar så jag bara kan sitta inne på lunchen haha! Lat människa! Ja!


Och passande med spöregn när jag jobbar, gör ingenting! Det jobbiga är bara att gå till och från buss och birsta i spöregn! Lite mindre kul.. Tror nog att jag ska ta paraply idag! Det brukar jag ALDRIG ta för regn = åska. Och åska = farligt med paraply! HAHA töntigt att tänka så, men det är någonting jag fått för mig. Plus att alltid när jag haft paraply förr så har det blivit sådär avigt ni vet när det blåser..


Jaja, ha en bra dag, och har ni ingenting för er så åk till Birsta!

Ovido - Quiz & Flashcards