Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Isabelle - 12 juli 2011 21:16

Jag har ett sorts köpbegär! Ja ni ska bara veta.. Nu ska jag kolla runt på heminredning på internet får vi se om jag hittar någonting! Vill ha någonting fint till TV-bänken och någonting fint till badrummet tror jag =) Ja, jag får aldrig nog!


Jobbet idag gick kanoners.. Lite segt, sista timmarna där räknade jag bara ner hehe.. Men nu får jag kämpa i två dagar till bara sen är jag LEDIG!  På fredag på min lediga dag ska jag kanske leka med Sikström, och på kvällen är jag och Johan bortbjuden på middag! ÅH va jag längtar!! Ska bli så kuuuuuuuuuuuuul!!! =)


Åh jag måste berätta att vi åt lax-sallad till middag idag! JÄVULSKT god lax älsklingen gjorde.. Blev jättesaftig! Bara så ni vet haha..

Imorgon blir det panerad fisk och sallad! 


Nu måste jag kolla runt på internet ;D MÅSTE hitta nå fint! Ha det bra! Jobbar 11-20 imorgon!

Av Isabelle - 12 juli 2011 08:20

När vi handlade sist (i förrgår tror jag det var) så skulle vi köpa gurka.. Inte så konstigt! Och så är jag alltid jättenoga med att känna på dom så dom är hård hela vägen ut! Jag köper ALDRIG mjuka gurkor! Och så igår när vi skulle göra salladen till kycklingen, haha då fick jag mötas av detta när jag skar av "snoppen"..




Alltså va?! Kolla på den! Iof, på bilden ser man inte fröna men i det där ljusa i mitten (som verkligen var ljust) ser man fröna (precis som i en gurka).. Men hur ser den ut runt omkring?! MÖRKGRÖN! Och MJUK! Den måste ha dött i kylen! För den va hård när jag tog den (för två dagar sedan).. Jaja, jag skar bort det där (ca en decimeter) och åt resten. För övrigt en god gurka!


Nog om gurkor!


Igår var jag ut till Birsta en sväng med Tonya! Mycket nice! Jag fick med mig detta hem:

Sprayfärg

En tavla

Två doftljus

Två duschdrapperier


Sedan när jag kom hem så målade jag om krokarna i badrummet, blev bra mycket bättre, och jag som gillar svart och har svart där inne.. Perfekt!! =) Iof krokarna va inte så snygga innan så det kunde inte direkt bli sämre.. Men här har ni krokarna och tavlan!


   

Idag jobbar jag ju, för er som inte räknat ut det med mitt "schema".. Till 18.00 och jag är så TRÖTT idag.. Jag hade svårt att sova inatt dessutom, men inte så konstigt eftersom jag sov ihjäl mig igår! 


Nu går bussen om en kvart, eller snarare ska jag gå ut till bussen om en kvart för den går om en halvtimme! Haha..


Hörs! Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards