Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Isabelle - 17 juli 2011 18:18

Vad är "nöjd" för något?! Jag kan nog aldrig bli nöjd är jag rädd.. Alltid finns det någonting att ändra på.. Och man är inte nöjd förrän det är tipptopp/perfekt.. Och det är svårt att få allt perfekt..


Däremot är jag nöjd med denna veckans viktnedgång! -2,5 kilo! Jo man tackar! Jag fortsätter med mina sallader, tacosallad blev det repris på idag! GOTT! Och jag var så hungrig när jag kom hem från jobbet!


Och med tanke på jobb! Jobbet gick kanonbra! Gick ganska så snabbt idag.. HOPPAS det även går snabbt nu måndag och tisdag, när jag har så långa dagar! Så tråkigt bara att jag ALDRIG slutar tidigt. Utan det är verkligen till halv åtta eller åtta varje dag! Man blir ganska trött då.. Plus att hela dagen går ju åt ändå. Börjar iof inge sent, börjar runt 11 tiden.. Och då måste jag ta bussen 10 och kliva upp 9! Sovmorgon tänker ni säkert men ICKE ;D Jag sover gärna till 12 när jag är ledig ;)


Annars är jag på rätt bra humör. Har dock haft väldigt ont i magen nu flera dagar, vet inte vad det beror på.. När jag ska sova, och mitt på dagen typ?! Konstigt! Hoppas det går över snart för de är inge roligt!


Och apropå att inte bli nöjd! Nu vill jag göra om i köket, vill nog ha en tavelhylla istället för en hylla med böckerna på.. För alla slår huvudet i hyllan som ska gå förbi, och så ser det inte lika "litet" ut.. Och så var jag även sugen på att möblera om, har provat en gång men ja vet inte om de blev för trångt.. Ska kanske prova igen ;D Vi får se haha.. Och i hallen så är jag inte nöjd med byrån, bra förvaring men ful! Så jag har PROBLEEEEM!!! Jaja, vi får väl ta de som de kommer! 

Och i lilla rummet vill jag ha upp andra gardiner, för rosa passar inte eftersom det är rött och turkost där inne! Kanske bara tar bort som rosa så länge och kör med vita?! Ska jag nog göra på en gång!


Jobb hela dagen imorgon! Ha det bra!

Av Isabelle - 17 juli 2011 08:33

Åh ikväll mina vänner är det JAG som lägger mig TIDIGT! Jag ska nämligen orka med två dagar till och jag är jättetrött, jag kan inte förstå! Slog av alla klockor och höll på att försova mig. Men men.. Varför kan man aldrig få vara såhär trött på en ledig dag?! När man verkligen kan sova hur länge som helst.. Vi får väl se på onsdag hur trött jag är hehe..


Hannas sista dag idag innan semester, då slog det mig att imorgon kommer ju alla andra tillbaka.. Det känner som att dom har varit borta skitlänge! Men samtidigt känns det som att fyra veckor har gått snabbt?! Så jag vet inte.. Men det var nog för att jag var utomlands innan jag började jobba så jag aldrig hann träffa dom hehe.. Jaja, =)


Nästa veckas jobbtider:

Måndag - 11.00-19.30

Tisdag - 10.00 - 19.30 

Onsdag - Ledig!

Torsdag - 12.00-19.00

Fredag - (längtar efter denna tid HAHA) 09.00-20.10

Lördag och söndag är jag ledig! =)


Ha en nice dag!

Ovido - Quiz & Flashcards