Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Isabelle - 25 juli 2011 09:53

Idag är det måndag, löning (dock inte för mig), ny vecka, och mestadels jobb! Jag jobbar ju alla dagar utom torsdag denna vecka =) Kommer nog kännas härligt på söndag.. Är ju ledig nästa måndag och tisdag! Är även bara tre veckor kvar av mitt sommarjobb, sen får vi se vad som händer.. You never know! Ja visst är det jobbigt att inte veta, men samtidigt så får jag väl se det som "semester" innan det verkliga jobblivet börjar.. Jag söker ju hela tiden och mer än så kan man inte göra! That's IT!!!


Nu ska jag bjuda ner på några bilder från lägenheten och två bilder från middagen i lördags.. Vi åt tacopaj till förrätt, as god! Och så har jag en bild på Tonya. Observera hyllan i bakgrunden, det får bli en "före" bild!


   

Och här kommer "efter" bilden.. Blev lite inspirerad av Sandra när jag var hos henne. Men sen har jag även tänkt att byta ut den ett tag till något mindre, för alla som ska sätta sig där inne eller gå förbi slår huvudet i hyllan! Nu är det nästintill omöjligt!




Och här har vi en bild från badrummet, nya drapperiet, och nytt på hyllan samt handfatet.. Skåpet är ju förjävla fult, men vad ska man göra i en hyresrätt då?! Rätt nöjd ändå!




Och en bild på våra nya sänglampor! Mycket fina! Passar in gör dom också haha.. Men nu är jag ju som sagt sugen på den till fönstret också, men vi får se hur det blir med den saken. Har ju en lampa! Kanske kan önska mig den i julklapp! =) Hehe.. *snålis*


     


Jag - älskling, varför köper du inte nya xbox så allt följer med då?

Han - för att den kostar 2800 kr! Varför köpte inte du lampan?
Jag - för att den kostade 199 kr!


HAHA


Nu ska jag snart gå till bussen, ska åka ut och kika på rean igen på jobbet innan jag börjar, och så ska jag träffa mammsen! =)


Ha en bra dag! Jag jobbar till 20.10 ikväll! (stängning) 

Ovido - Quiz & Flashcards