Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Isabelle - 11 juli 2011 12:06

Ja nu har ni ju inte fått någon uppdatering på en vecka.. Och vad beror det på? Jo jag har jobbat + att det har varit gatufest.. Nu ska ni få höra!


Onsdag - Jag var LEDIG tro det eller ej, men hade mycket bättre för mig än att sitta och blogga.. Jag sov ut, och sen så väntade vi på att Patrik skulle komma och spela lite sällskapsspel, och så hörde vi med Jacob och Sandra och dom var på! JÄttekul!! =) Och sen innan stan så åkte vi och åt middag borta på granloholmspizzerian =) GOTT! I onsdags åkte vi även virvelvinden haha, kände mig som ett barn va roligt det var! Här är några bilder från i onsdags..


         


Sen torsdag - Jag sov ut, sen jobbade jag 15-20. För att sedan åka direkt hem och hämta grabbarna grus (Johan och Patrik) som förfestat lite här hemma.. Då åkte vi på MC donalds och sen åkte vi ner på stan. Jag hade bilen (jäkligt skönt sen när vi skulle hem).. Väl nere på gatufesten träffade vi Jacob Olsson, träffade även Magda och Stefan (som hade guldläge HAHA). Btw som ni ser på mitt hår så varken orkade eller hann jag göra någonting. På torsdagen såg vi Petter och Jerry Williams! Bilder från i torsdags..


                 

Fredagen: Jag jobbade 13-20 sen snabbade jag mig hem, då åkte jag via driven i birsta och köpte med mig cheeseburgare till grabbarna. Fixade till mig och sen så åkte vi. Då hade Johan varit ner på dagen och sett Jens och Sanne spela. Skjutsade honom innan jobbet, men hann ändå fixa lite med håret. Eller jag tog mig snarare tid. På fredagen såg vi Oskar Linnros, Håkan Hellström och Timbuktu! Jag har en egobild från i fredags!


 

Sedan lördag: Jag jobbade åter igen.. 10-15, fick sluta en timme tidigare och tack för det! Jag hann hem och fixa till mig lite, sen fick vi skjuts av Jacobs mamma till Elteam, där vi sedan festade, lekte en lek (mitt lag kom tvåa, men enligt min mening borde vi ha vunnit!). Vi åt väldigt god middag och bara mådde gott! Sen åkte vi ner på stan, och väl inne på stan så såg vi på Helloween, dom var SKITBRA live! Fick verkligen med sig publiken! Vi stod längst fram hehe.. Efter helloween så gick vi ned till tivolit och åkte Batman! HAHA fruktansvärt rolig! Jag och bästa Maria satt längst fram och åkte upp och neeer! Jag skratta så jag grinade!  =D Bredvid i andra "vagnen" satt Marias karl Markus (om jag inte minns fel) och Fälla ;D Skitkul!


Söndag: Jag jobbade 11-17. Fick skjuts av pappsen till jobbet! Tack pappa! Och så kom Johan och hämtade mig, vi handlade lite på willys och åkte hem och gjorde mat. Mysig åska igår förresten! Nästan lite besviken att den inte var så länge! Och sen så SOV jag i 16 timmar! Underbart avslut på denna jobbiga vecka! 


Så nu schema för denna vecka:

Idag: LEDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG

Imorgon: 10.00-18.00

Onsdag: 11.00-20.00

Torsdag: 11.00-19.30

Fredag: LEDIIIIIIIIIIIIIIIG

Lördag: 12.00-18.00

Söndag: 10.00-17.00



Jag är lite lur ska ni veta! Jag är så sugen på att ha mer svarta detaljer i badrummet. Så jag ska nog spraya krokarna i badrummet svart.. Nu är dom typ vita och spruckna och så är det nå guldknoppar.. INTE okej! Och svart är ju min färg. Måste bara iväg och skaffa en färg! Är också sugen på att måla om badrumsskåpet. Hade helst vela ha ett nytt, men jag vet inte riktigt om jag orkar. För då blir det väl nya hål i väggen och så måste man väl täta och ha sig med silikon eller nåt?! Kan inte sånt där.. och Johan orkar väl inte borra.. hehe för det kommer ju bli hals problem isåfall ;D Men just eftersom det är så FULT och trasigt vet jag inte om det är värt att måla om? Eller får man nya badrumsskåp av mitthem?!


Nu har jag även gjort upp en salladsmeny för veckan! Ser fram emot dagens.. Vi ska äta grillad kyckling och sallad =) MUUUMS! Imorgon blir det lax.. Inte heller helt fel!


Ha en nice dag! Det tänkte jag nog ha.. Vi får se vad jag hittar på.. Just nu fick jag jäkligt tråkigt, men kanska hittar på nå bus sen!

Ovido - Quiz & Flashcards