Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Isabelle - 31 juli 2011 16:40

Hej hej, hallå bloggen!


Nu kan jag pusta ut! Två dagar ledigt, och det ser ut som att jag kommer ha vädret på min sida! Åh jag har verkligen sett fram emot dom här dagarna, känner att de kommer bli myspys! ;D Imorgon ska jag förmodligen sola och bada, och sen så kanske det blir bärplockning.. Och så skulle jag vilja hitta på en massa mer! Och på tisdag så..  ..jaja vi tar det nog som det kommer! =) Blir ändå aldrig som man tänkt sig!


Jag vet att ni längtat otroligt länge på en egobild nu, jag tog en grymt ful igår, så ja tänkte bjuda på den! ;D


 


Vet ni vad jag kom på nu! Imorgon är det första augusti! HEEELT stööört! Vart tog juli vägen?! Sommaren är snart slut! Jag köpte en kofta idag! HAHA! Kan behövas.. ;P Gissa vilken färg!


Nu ska jag gå och ta bort ett löv från jätteblomman som jag stört mig på länge! Sen så ska jag kolla runt på internet efter gardiner! Vill ha svarta med glitter i, ska de om det går att få tag i! Och så ska jag kika runt lite på annan inredning, har inte hittat någonting än som passat ;D Finns jättefina kvistar som är glittriga på blomsterlandet? tror jag det var om ja inte minns fel. Men dom glittrar av sig så värst. Men dom skulle vara snygga på köksbordet, så jag ska fundera på det.. Finns vita och svarta, man kan ju mixa! Är ju även fortfarande sugen på att vrida på bordet, men min bejbi gillade det inte riktigt.. Vi får se, vi får se! =) Nöjd med tavelhyllan iallafall!


Förresten jag har läst Bert nu på kvällarna när jag haft svårt att sova! HAHA va klockrena texterna är, jag skrattar verkligen rätt ut ibland! Stackars Lill-Erik! ;D


Jaja, nu inredning, i väntan på att min bejbi ska komma hem med maaat! =)


Tack och hej, Bertpastej!

Av Isabelle - 31 juli 2011 08:46

Heej mina kääära bloggläsare! Ni är MÅNGA ;D GRYMT många ;D Eller jag har faktiskt ingen koll på hur många ni är, men ni som är intresserad läser väl förhoppningsvis =)


Igår var en bra dag! Jobbade till 16.00, gick ganska fort. Iallafall i efterhand! Men det gör det ju alltid, var rätt segt faktiskt mellan 13-16.. Men det gick bra! Idag jobbar jag samma tid. 09.50-16.00, har fredag idag! Eftersom jag är ledig två dagar nu.  Jaja, igår efter jobbet så åkte jag hem åh fixa lite sen åkte vi och åt middag, och efter middagen blev det bowling! Mycket trevligt! Vi firade Tonya! Sen efter bowlingen så åkte vi och åt glass på Alnö, och sen åkte vi till Tonya och Christian och drack kaffe.. Men ni som känner mig vet säkerligen att jag inte drack nå kaffe ;) Jag tittade på! Och nu lät det som att jag inte blev bjuden på någonting annat, men jag fick välja och vraka på hur mycket som helst! Men var dock inge törstig ;D Hehe, och var så mätt efter all glass och allting! =) Jaja, ointressant!


Nu till någonting roligare!


IDAG ÄR DET TONYAS DAAAG!!!


Grattis på födelesedagen Tonya, jag hoppas du får en jättebra dag, utan en massa husbygge, så ni kan slappna av lite iallafall! =) Och jag hoppas även du blev glad för våran present! Åter igen, ett stort GRATTIS!!


 

Bjuder på en bild från midsommar 2010! =) Ni är så söta!!


Kom även på nu att Håkan, Johans pappa fylleer år! Så ett STORT grattis till honom också!!! =) Kunde tyvärr inte vara med och fira, krockade med jobb =/ Men nästa gång kanske!! ;P


Näe om man skulle ta och kolla runt på lite jobb kanske. Skulle sitta fint!

Ha en bra söndag allesammans. Det hade jag tänkt att ha (fredag)!

Tack och hej, leverpastej!

Ovido - Quiz & Flashcards