Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Fredag den 3 december!

Av Isabelle - 29 juli 2011 20:19

Kära vänner!! Är det någon som vet vad vi gjorde fredag den 3 december så säg gärna till! Haha, jag hittade nämligen en skumm bild på mobilen, som tydligen togs den 3 december ifjol! Hmm.. Det är en bild på en kille, med bara några millimeter till hår.. Ser inte ut att ha några ögonbryn typ ;D Eller att dom är väldigt ljusa. Och så ser det ut som fiskögon! Min första tanke var att det var patrik, jag var nästan säker, (inte pga fiskögonen HAHA utan den enda jag känner med så kort hår). Men han var tydligen inte ens i Sundsvall då, det gjorde saken liiiiite svårare! SÅ vem hade jag bild på?! Jag tog bort bilen.. Tänkte nu, att om det var en fest så kanske jag råka få till en bild av misstag. Det var ju trots allt en fredag. Och på bloggen såg jag att jag bara skrivit den första december, så skriver jag att jag jobbade mycket och att vi höll på att flytta.. För jag vet att vi var mitt i flytten, fick ju flytta in den 13 eller 12 eller vad det var! MEN VEM ÄR KARLN?!?!!? 


Haha! Så, nu till dagens uppdatering..

Jobbade, och det gick bra.

HAHA sen hade jag inge mer att berätta om? Eller?! Hmm.. Jag är så nyfiken på jobben jag sökt, kan ingen höra av sig?!?!  SNÄLLA ge mig ett jobb!! Vore perfekt! Slipper man även hålla på att krångla med arbetsförmedlingar hit och a-kassan dit.. Och ersättningar hit och dit och semestrar och extrajobb. Samt arbetsgivarintyg hit och anställningsbevis dit! Ja det är mycket med allt.. Tänk om man har ett jobb, då slipper man ju alla dessa papper och inskickningar överallt, och vara liiivrädd att man fyller i fel timmar så dom tror att man "fuskar".. Hmm.. Hoppas jag får nåt av dom jag sökt! Vore GULD! Håller alla tummar som finns!


Och nu till alla er som INTE sett Truman show! SE DEN!! Den går ikväll på TV, den måste man se.. Hur bra som helst! =) Och så är det ju min älskade Jim Carrey i huvudrollen! Hur lycklig blir man inte då? Men bättre än Liar Liar är svårt att hitta ;D 


Nu ska jag myspysa.. Imorgon är det jobb igen 09.50-16.00, skönt att sluta 16 iallafall =) Sen blir det bowling lät det som, vi ska fira Tonya som fyller år på söndag! 


Nattinatti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards