Alla inlägg den 5 april 2011

Av Isabelle - 5 april 2011 08:49

Min måndag var kanonbra.. Det var även Johans dag =) Nu är det färdigfirat.. Jag fick ett spännande telefonsamtal, mer än så avslöjar jag nog inte.. Men det gjorde min måndag till en bra måndag =) Och så jobbade jag ju 12-19 sen åkte vi och åt middag hos mamma.. Gott som vanligt!


Idag jobbar jag 12-18, sen hämtar älsklingen mig.. Ikväll vill jag nog bara mysa tror jag! Myspysa i soffan kan va bland det bästa som finns!


Jobbar..

Onsdag: 10-17

Torsdag: 7-17

Fredag: 9-15


Full rulle! Fest på lördag och på söndag ska jag nog sova bort hela dagen.. Hoppas på jättedåligt väder då så jag slipper ha dåligt samvete om jag inte går ut ;D Hehe.. Sån är jag =)


Ha en underbar tisdag.. Min kommer väl bli helt okej..

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards