Alla inlägg den 13 april 2011

Av Isabelle - 13 april 2011 21:06

Hej kompisar!!


Ikväll har vi pysslat igen, vi var i Birsta och shoppade lite.. Jag kom hem med en ny dörrmatta, en hög vas, innehåll till vasen och två ikeamuggar till så vi har 8 st nu..


Sen lagade vi middag, potatismos och köttbullar blev det =) Hemmagjort potatismos, MUMS! Skulle jag nästan kunna leva på!


Och efter det så har vi borrat upp mina ljuslyktor som jag fått av Lena =) Och sen skulle vi borra upp tavlan i lilla rummet, men jag tänkte prova med en B-krok och den jävla kroken gick faktiskt att få in, trots att det är betongvägg! Mycket mycket bra, vi slapp göra världens jättehål för en så lätt tavla =)! Tackar för det!


Här kommer bildbevis..



   


Nu ska vi myspysa =) Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på.. Bejbin jobbar till 20.00 Kanske att jag våldsgästan mammsen ;D Borde ta en promenad, vore ju skönt om man orkade gå dit! Haha men det lär man väl inte göra..


På lördag som sagt blir det mer fix och städning, då får ni mer bilder och upptaering om detta.. Imorgon vet jag inte vad jag gör, på fredag ska vi fira Julia och på lördag stooooooooooooooorstädning!


Bye!

Av Isabelle - 13 april 2011 10:26

Om jag vill fixa och göra om hela tiden, är jag fixerad då ;)? hehe.. Ja jag vill verkligen göra om överallt.. Men det är bara smådetaljer jag vill byta ut.. Lite jobbigt, men samtidigt roligt!

I förrgår köpte jag en sminkbyrå =) KLOCKRENT! Och den är redan full! Och så köpte vi en till bokhylla till lilla rummet, behövdes det också.. Den är inte full som tur är, där finns det några hyllor kvar! Och en taklampa fick det bli.. Vet att det är många andra som har den, och de kan ni väl få ha.. Den passar bra i vårat kök =)


Här har vi bokhyllan ;D Inte så mycket att se..


 

Sminkbyrå =) Perfekt.. 


 


Och jag har redan inrett en hel låda med nagellack ;D


 

"Tänk att vakna till den här och bara luddra med det här.."


 


Och taklampan, inte så spännande, men det är en taklampa..


 



Fix som är på G:

  • Städa på balkongen, lägga på matta, och köpa blommor (när det blir lite varmare). Städningen blir nog redan på lördag.
  • Städa förrådet, sortera upp och ta ut grejer från köket som vi märkt att vi inte användt så vi får bättre utrymme i köket..
  • Byta till sommardäck, efter att vi städat, så vi kommer åt dom..
  • Frosta av frysen! (usch, usch, usch..)
  • Borra upp två ljuslyktor (ikväll)
  • Borra upp tavlan Johan fick av Fredrik =) (ikväll)
Det är väl typ det vi har att göra den här veckan =) Så på lördag blir det städ, städ och stäääääd!!! Måste verkligen städas.. Nu kan man inte ens gå in i våran förråd.. För vi har har lagt allt i mitten och överallt, nu ska vi ställa längst sidorna och ställa massa kartonger på varandra så man får plats med mer! Organisera upp helt enkelt.. Jag är så jäkla städsugen så jag skulle lätt kunna göra det idag... Men min bejbi är nog lite för trött för det ikväll.. Plus att vi ska åka till birsta, har några ärenden.. HEMLIGA!! =)
Nu ska jag fixa mig lite, farmor fyller år idag, så vi ska åka och gratta henne.. Igår var jag och syrran och jaga present.. Inte lätt att veta vad man ska köpa alltid..
Ha en underbar onsdag, tänk att det snart är helg igen! Helt ofattbart!
/Izzuz
Ovido - Quiz & Flashcards