Alla inlägg den 18 april 2011

Av Isabelle - 18 april 2011 13:32

Jag klev upp klockan 08.30 och kokade ris, sen gick jag med den rispåsen till Skönsmon till min älskade.. Vi glömde nämligen koka ris igår, så jag gjorde det åt honom idag =)! Och så fick jag en promenad på nästan 3 timmar.. Det var 15 kilometer.. RIKTIGT nöjd med den promenaden kan jag säga! Mina ben är också rätt nöjda, dom vill helst inte röra på sig alls nu.. Men jag ska ta en tur till Birsta med pappa och syrran dom kommer och hämtar mig snart..


 


Undra som en flunda när mitthem hade tänkt att komma.. Vi ska få en ny hylla/låda kalla det vad ni vill, till kylskåpsdörren! Och så ska dom kika på vårat fula balkongräcke.. Hoppas dom gör någonting åt det!


Och idag eller imorgon kanske dom ringer från arbetet jag sökt, riktigt spännande =) Vi får se hur det går, you never know.. Skulle vara skitroligt om jag fick det!! Då har jag ju mitt på det torra! Men iof sitter jag i en win, win situation så jag är inte bitter! Jag mår faktiskt jäkligt gott av det! Det är det inte alla som gör.. Livet rullar på ;P 


Snart är det påsk, en kort vecka den här veckan! Och snart åker jag och Johan till Mallorca! Det kommer bli UNDERBART! Hoppas hoppas jag blir lite brun ;P Och att det finns något fint att shoppa där.. Jag vet inte alls hur det ser ut eller hur det är eller vad som finns i närheten?! Men underbart kommer det att bli iallafall! =) LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR om ni nu har missat det!


Aja, men över 1200 kalorier förbrukade så tar jag på mig skorna igen för en promenad i Birsta! See ya!

Ovido - Quiz & Flashcards