Alla inlägg den 17 april 2011

Av Isabelle - 17 april 2011 20:17

Här kommer några bilder på mina uppdateringar i hemmet! Och ni kanske frågar er om jag någonsin kommer att sluta fixa och greja, om jag inte är nöjd snart.. Och nä, jag fixar hela tiden ;D Däremot är jag nöjd i hallen, lilla rummet och köket nu =) Vardagsrummet har jag varit nöjd med hela tiden och nu är det faktiskt bara några småsaker i sovrummet kvar.. Men jag byter och fixar om lite när jag känner för det! Tycker sånt där är roligt.. Men då byter jag såklart med sånt jag redan har =)


 

   


Den där fjärilen tog jag bort, våran coola kaktus blev för mesig ;D haha..


 

Var ute på ännu en roadtrip med min darling nyss =) Och nu ska vi myspysa! Imorgon är en ny dag, kanske en spännande dag? Vem vet?! Ja jag tycker iallafall att det ska bli spännande, man vet aldrig vad den dagen har att vänta, kanske att man får veta vad som händer med framtiden?! ;P Jaja, vi får väl se! En promenad ska jag försöka hinna med.. HAHA jag har all tid i världen, va upptagen jag lät.. ;D


Ha en trevlig kväll mina vänner! =)

/Izzuz

Av Isabelle - 17 april 2011 17:49

Nu har dett gått fyra hela dagar sedan jag skrev sist, och ni har levt i ovisshet! Haha stackars människor! På västfronten intet nytt säger jag bara.. Det har varit lite Birsta, lite stan, lite allt möjligt.. =) Pysslat till det lite här hemma!

Och nu har jag några idéer i sovrummet, måste även pyssla lite där innan jag är nöjd! Bilder kommer senare på vad jag pysslat till ;D

Kankse redan ikväll!


I helgen har vi myst, i fredags var vi i Härnösand på kalas.. Och igår så kollade vi på en film och myyyyyste på! Igår gjorde vi faktiskt många grejer.. Vi städade i förrådet, ÄNTLIGEN ordning där! Och så bytte vi till sommardäck, eller snarare Johan bytte till sommardäck =) Och så tvättade vi bilen, och jag städade på balkongen och la på mattan.. Mycket fint! Nu saknas bara blomkrukorna och ljuslyktorna, kanske en duk? Haha näää! Inga fler dukar nu va?!


Nu i veckan kommer det nog gå fort, är ju bara måndag-torsdag sen är det påsk! Jag är så sugen på äggjakt! Tänk va kul de skulle vara att få leta påskägg! Med en massa roligt i! Jaja, vi får väl se hur det blir med den saken!


 


Vi har tvättstugan idag, så nu ska vi gå och hämta igen vår tvättade tvätt. Roligt roligt! Vi var även på en liten picknick på Alnö =) Jättemysigt var det!


Ha en nice söndagkväll! ÅH btw, va skönt att det ÄNTLIGEN är vår!! Och bara så ni vet, om tre veckor ÄR vi på Mallorca ;)

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards