Alla inlägg den 6 april 2011

Av Isabelle - 6 april 2011 08:16

Igår gjorde jag inte mycket efter jobbet.. Jobbade ju till 18, sen handlade vi lite och sen var det myyyyyyyyyyskväll =)


Idag är det jobb 10-17, har även med matlåda idag.. Helt crazy, har jag inte haft på LÄÄÄNGE.. Idag blir det grönsaker i ungnen med kyckling (som vi åt till middag igår givetvis).. Hoppas det även är gott uppvärmt.. Måste fixa mig snart, jag tänkte åka tidigare till jobbet, som jag alltid gör, så jag hinner med morgonmötet =) Dumt åh börja 10, då är man inte med, jag vill ju höra vad som sägs! Och jag brukar ju ändå sitta där typ 30 minuter innan jag börjar.. 


Nu måste jag gå och sminka mig och göra mig klar, och ringa pappa.. Pappsen ska skjutsa mig idag =) Snäll som han är!! Och imorgon får jag åka med Magda =) Då börjar jag ju 07.00, inventering på schemat! Vore inge vidare att ta bussen då, om det ens går någon buss ;D


Ha en bra dag! Kommer nog inte ha så mycket att skriva ikväll.. Som ni märker händer det inte så mycket när man jobbar.. När jag är ledig däremot kan de vara lååååååååååånga inlägg.. =P

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards