Alla inlägg den 19 april 2011

Av Isabelle - 19 april 2011 09:54

Hejhopp! Idag är det städtisdag! Måste stääädas en massa här, och det är alltid lika roligt kan jag ju tillägga.. Idag är jag faktiskt på lite städhumör, men det brukar gå över när jag har dammtorkat HAHA! Dammsugningen är jobbig, för man kommer inte in under soffan så jag "slarvar" för jag drar ju inte fram bamsesoffan själv.. Aja, får ta någon vårstädning när Johan är med så kan han hjälpa mig, så alla popcornsmulor därifrån försvinner ;D

Det ska dammas, dammsugas och kanske att jag torkar golvena om jag orkar.. Det är så tråkigt och jag ser aldrig någon skillnad?!


Åh tänk när det blir ännu varmare, kanske när vi kommer hem från Mallorca, när man kan sitta på uteserveringarna!! Va mysigt de kommer bli =) I någon sommarklänning av något slag.. Jag har beställt tre nya! Sa jag det!? En gul, en blårandig och en blåmönstrad.. Typ stranden eller slit och släng.. Mysklänning.. Kalla det vad ni vill, vet inte om det är något man har till fint iallafall ;D Dom borde dyka upp i veckan, står så iallafall, men det vet man aldrig! Joho då! Pengarna har dragits och paketet är påväg, och jag beställde i förrgår.. Mycket bra! Hoppas bara jag hinner få det den här veckan ;D


Johan jobbar till 20.00 idag verkar det som, isåfall åker jag nog till mammsen igen och myspyser.. Roligare än att sitta här själv!


Åh jag är så påhittig! Jag vill hitta på saker hela tiden.. Rastlös kanske är rätt ord? På fredag ska vi iallafall åka till mammas Kalle och blir där till på lördag.. Sen på lördagkväll vill jag hitta på!! Någon som vill hitta på något??








Ovido - Quiz & Flashcards