Alla inlägg den 27 april 2011

Av Isabelle - 27 april 2011 19:53

Har bestämt mig för att påbörja en utmaning, och att börja utmaningen i maj känns bra! Det är ett mål att gå ner 2,5 kilo i månaden i ett år.. Hur det nu ska gå vet jag inte, men det är ca 0,8 kilo i veckan.. Jag är glad om ja klarar 0,5 i veckan.. Jag tror man behöver ett långsiktigt mål! Och då satsar jag redan nu på stranden 2012.. Jag ska på två semestrar, och bara det blir en rivstart! Visserligen är det all inclusive men vi kommer även att promenera en hel del! Så 0.5 kilo borde jag klara, om jag inte håller mig på samma bara.. Man behöver ju inte äta pizza varje dag ;) Hehe man kan ju variera sig.. Hur som helst så ska jag se om det fungerar! det innebär att efter sommaren så ska jag ha gått ner 10 kilo.. Låter väldigt lite, eftersom jag vill att det ska gå fort! Men men!


Jag börjar första maj! Första veckan blir alltså nästa vecka.. Jag uppdaterar er hur många kilon/gram jag går ner så får vi se om det fungerar.. Ska försöka vara noga med det här nu!


Btw, kanske man ska ta med sig stegräknaren till mallorca?! Kanske skulle va skoj och se hur mycket man går på en dag.. Man lär ju vilja ligga och glassa i solen några timmar, sen blir det en LÅÅNGpromenad och tappa bort oss, efter det så kanske man äter en god middag ;P ÅH KAN NI TÄNKA ER!! Vi är där om en och en halv vecka!!


Nu såg jag att "klockan åtta hos stjärnorna" börjar.. Det verkar intressant, och alla gillar väl Helge Skog!


Ha en bra kväll..

Mer uppdatering kommer!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards