Alla inlägg den 8 april 2011

Av Isabelle - 8 april 2011 18:52

Sminket ska bort och myskläderna på! Nu är det nämligen fredagkväll, och FYY vad denna vecka har gått fort, fast jag ändå tyckte det var skitlänge sedan det var måndag! Herregud.. Vad är det för fel på världen?! Kommer jag bli gammal fort nu eller?! Det gäller att ta vara på dagarna =) Lääängtar så till mallorcaresan! Den kommer bli klockren tror jag.. Hoppas hoppas jag blir lite brun iallafall! ;P


Jag är så bloggsugen men jag har ingenting att skriva om, måste hända något! Allt händer när jag är ledig så vi får väl se till veckan =) Det ryktas om gym på måndag, that's goood! 


Aja bilder blir det på söndag, så ni får ett litet bildspel, kan jag skriva något om det.. Kan jag skvallra lite om vad som hände på festen, om de nu kommer hända något?! Vad skulle hända?! Haha.. INGEN får spilla rödvin på väggen denna gång, då bryter jag ihop! Min nymålade fina, vita vägg! Sådetså!


NU bort med sminket!

Av Isabelle - 8 april 2011 18:24

Ja idag har jag varit med om det nervösaste någonsin sedan min uppkörning.. Men varför ska jag vara nervös?! Antingen får man jobbet eller också får man det inte? Det kommer dyka upp mååånga fler jobb! Jag var på arbetsintervju idag.. Jag kände att det gick väldigt bra, fick fram allt jag ville ha sagt, ärlighet varar längst! Men skitnervös har jag varit hela dagen ändå! Nästan så jag fått minnesluckor.. Hehe =P Aja om drygt en vecka får jag veta hur det gick, hon skulle gå igenom och läsa sina anteckningar från alla intervjuer och göra nån sorts överläggning =).. Men jag är nöjd iallafall! Jag söker fortfarande jobb, jag söker alla tillvidare och alla vikariat som dyker upp inom handels.. Dvs om det är i butik! Lite kräsen är jag..

Jag är ändå stolt och glad att jag kom så långt att jag fick komma på intervju, och går det inte denna gång så går det nästa =) Jag är inte bitter hehe..


Såhär blev det med hår och smink, kände mig väldigt bekväm i min polotröja.. =)


Nervös tjej ska försöka måla naglarna.. Men kom sedan på att vad är det för mening när man ska packa upp varor? Då lossnar ändå allt nagellack hehe.. Men jag målade blått ändå =)




Kollade på bilden och tänkte "varför ler jag inte?!" haha, och så skrattade jag och tog en ny!


 


Idag har det gått bra på jobbet, mycket att göra, MASSOR av varor ska som packas upp.. Så jag fick även en extratid imorgon 09.30-14.00 och bara packa upp varor, bra bra! Och idag så stod jag och skruvade ihop fjärilar.. Och pinnen är jättesmal och så måste man ta i, så man gnuggar den mot långfingret, eller iallafall jag haha.. Så jag fick en blåsa =/


   

Den var väl väldigt intressant att se på bild?! Ellerhur =D Hehe..


Nu, problem! Vad ska jag ha på mig imorgon på darlingens fest?! Hmm.. Ja säg det! Jag får väl prova mig igenom hela garderoben ikväll som vanligt! Lite sugen på studentklänningen, men va fan! Den lär man väl spilla ner.. Jag tar nog något annat, men vad?! Vi blir ganska många, ca 20 st.. Härligt härligt.. Hoppas vi får plats bara hehe.. Även ledig söndag då ska jag SOVA!


Kameran kommer vara med imorgon som vanligt, så passa er alla som kommer hit, ni vet att ni hamnar på bild!!


Nu ska jag mysa på med min älskade =) Mysfredag! Som sagt, jobb imorgon.. PLUS att morgondagens middag är ett problem.. WHAAAT TO EAT??!?!? De vet man ALDRIG känns det som.. Aja!

Ha en nice kväll.. Ska jag verkligen ha nu när jag kan slappna av =)

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards