Alla inlägg den 29 april 2011

Av Isabelle - 29 april 2011 23:25

Vi var på BIO och såg Thor, som jag nämnde tidigare.. Riktigt bra film! Jag blev tårögd några gånger, precis som man ska bli.. Jag satt även och spände mig typ hela filmen! Hehe så typiskt mig! Jag har som vana att ALLTID ta reda på innan en film hur lång den är, sen sitter jag då och då och kollar på klockan så jag vet när den ska sluta.. Jag vet inte varför jag gör så, men jag tror det är för att om jag vet att det är ca 20 minuter kvar så vet jag att det snart är "upploppet" av filmen.. Eller nåt! Men idag kollade jag inte på klockan en enda gång! BRA tecken! 

Johan tyckte den var jättebra, han fick mersmak och vill helst att avengers och captain america ska komma på BIO så fort som möjligt! 

När det handlar om Marvel-filmer så är min älskade expert!


VIKTIGT VIKTIGT! Fan va snygg Thor var!! Vilken KROPP han hade =) Åh herregud! Åh ansiktet! Jadu, det var nog inte bara jag som tyckte det ;P 


Ännu en rolig grej angående bion! Det kom in en kille iklädd Thor-dräkt! Hehe gulligt värre =) Var ju inte ens premiär idag! Plus att vi som vanligt efter alla Marvel-filmer satt kvar till efter eftertexterna eftersom vi vet att det alltid kommer en filmsnutt som har med nästa film att göra ;P I detta fall Avengers ;D Så ska ni se den, vilket jag verkligen tycker att ni ska, stanna kvar till efter eftertexterna!! Ja, det tar typ 10 minuter, men man får se en snutt till ;P


Plus att filmen var i 3D, lite bättre djup i filmen, men inte direkt nå coola effekter som jag väntat mig.. Och jag skämdes nå jävulskt i glasögonen och var nå inåt helvete ful!! Här får ni bildbevis även på dom! HAHA! Snacka om att bjuda på sig själv! Och hur jag än posade och flyttade på dom så blev det INTE bättre! En sak är säker, måste jag någon gång skaffa glasögon blir det inte sådanna bågar ;) HAH!


Och nu till en annan snygging.. HAHA


           


Och med dom bilderna tror jag att jag säger godnatt! =)

Imorgon blir det grillkväll! Kameran följer såklart med!

/Ugly Izzuz

Av Isabelle - 29 april 2011 10:21

Välkommen mysiga fredag! Idag måste jag kika efter lite grejer till resan! Jag måste köpa spännband till resväskan, adresslapp och så ska jag kolla på leggings.. Jag vill ha korta leggings =) Finns snygga på ICA MAXI så jag ska nog ta mig en sväng dit.. Hade spanat in dom innan sen kom Sandra och hade sånna på sig  hehe så jag har sett LIVE att dom är fina!


Sen ikväll ska vi äta tacos <3 åh som jag LÄNGTAR va gott det ska bli! Är riktigt sugen! Och efter tacosen så blir det BIO, vi ska äntligen se Thor! Som Johan har väntat på den ;) Hehe.. Synd bara att den endast går i 3D.. Hade hellre sett den utan, men vad gör man?! Då får det även bli en 3D premiär ikväll hehe..


Imorgon blir det nog en majbrasa, lite grillning och förhoppningsvis kubb =) gott det ska bli, vi ska grilla fläskfilé! Gott gott!


Nu har jag ingenting mer att skriva om, så ni får klara er bra ändå.. Berättar för er sen ikväll hur Thor-filmen slutar.. haha nädå men jag berättar för er hur den var =) Om den är sevärd!  Ni kanske till och med får ett expertutlåtande av Johan!


Ha en nice dag! Och Trevlig helg!!
/Izzuz 

Ovido - Quiz & Flashcards