Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Så inåt helvete ful!

Av Isabelle - 29 april 2011 23:25

Vi var på BIO och såg Thor, som jag nämnde tidigare.. Riktigt bra film! Jag blev tårögd några gånger, precis som man ska bli.. Jag satt även och spände mig typ hela filmen! Hehe så typiskt mig! Jag har som vana att ALLTID ta reda på innan en film hur lång den är, sen sitter jag då och då och kollar på klockan så jag vet när den ska sluta.. Jag vet inte varför jag gör så, men jag tror det är för att om jag vet att det är ca 20 minuter kvar så vet jag att det snart är "upploppet" av filmen.. Eller nåt! Men idag kollade jag inte på klockan en enda gång! BRA tecken! 

Johan tyckte den var jättebra, han fick mersmak och vill helst att avengers och captain america ska komma på BIO så fort som möjligt! 

När det handlar om Marvel-filmer så är min älskade expert!


VIKTIGT VIKTIGT! Fan va snygg Thor var!! Vilken KROPP han hade =) Åh herregud! Åh ansiktet! Jadu, det var nog inte bara jag som tyckte det ;P 


Ännu en rolig grej angående bion! Det kom in en kille iklädd Thor-dräkt! Hehe gulligt värre =) Var ju inte ens premiär idag! Plus att vi som vanligt efter alla Marvel-filmer satt kvar till efter eftertexterna eftersom vi vet att det alltid kommer en filmsnutt som har med nästa film att göra ;P I detta fall Avengers ;D Så ska ni se den, vilket jag verkligen tycker att ni ska, stanna kvar till efter eftertexterna!! Ja, det tar typ 10 minuter, men man får se en snutt till ;P


Plus att filmen var i 3D, lite bättre djup i filmen, men inte direkt nå coola effekter som jag väntat mig.. Och jag skämdes nå jävulskt i glasögonen och var nå inåt helvete ful!! Här får ni bildbevis även på dom! HAHA! Snacka om att bjuda på sig själv! Och hur jag än posade och flyttade på dom så blev det INTE bättre! En sak är säker, måste jag någon gång skaffa glasögon blir det inte sådanna bågar ;) HAH!


Och nu till en annan snygging.. HAHA


           


Och med dom bilderna tror jag att jag säger godnatt! =)

Imorgon blir det grillkväll! Kameran följer såklart med!

/Ugly Izzuz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards