Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Isabelle - 2 maj 2011 22:10

Hur söt är inte den här?!?!? Min favvomyra! "Jag tänker bli din bästa vän.." Den ska få bo i min hall heeeela sommaren! Jag som hatar småkryp har en jättemyra?! det går inte ihop.. Haha.. Aja hur nöjd som helst! =)


    

Av Isabelle - 2 maj 2011 21:09

Nu är jag uppretad igen, känns inte helt okej! Blir lite smått sur! Människor, människor.. Vilka hemska människor det finns.. Jag kan inte ens beskriva med ord nå mer än så.. Och det är väl bra det, annars nämner jag väl snart någon med namn!! GAAHHH!!! Aja, sur!


Jobbet gick bra idag, en snattare blev tagen (tur, så jäkla bra när dom åker dit).. Och imorgon jobbar jag igen 11-17, sen ska jag ju shoppa med Johan..


Idag fick jag min Party Lite myra! Den ska få stå i hallen, jättejättefin! Så nu ska jag fixa och trixa med det där tror jag.. Vill ju göra i ordning på en gång..


Ska försöka lugna humöret, ibland önskar jag bara att vissa människa kan försvinna ur ens närvaro.. Hmm, aja, man ska väl inte hoppas för mycket!


Vill även ha mitt sommarschema, hoppas det blir klart snart!


Ps. 5 dagar kvar tills vi åker! 4 imorgon!

/Izzuz

Av Isabelle - 2 maj 2011 13:00

Hehe jag ser fram emot bussresan nu till stan och sen till Birsta.. Är jag störd?! Jag känner att de kommer bli mysigt att åka buss HAHA.. Jag hoppas bara det inte är nåt äckel på bussen! 


Jag har ju egentligen inte anledning av att skriva ett inlägg nu?! Men joho det har jag visst det.. Det kom en akut snöstorm/hagelnågonting här nyss.. Och jag fångade den på bild ;) HAHA.. Okej det ser inte mycket ut för världen men det var faktiskt mycket! Sen att dom inte ville fastna på bild kan inte jag rå för ;) haha..




 


Sen har jag även en bild på min glassiga groda som ligger under några löv och latar sig.. Men nu ska jag klippa bort dessa löv för dom är inte så "levande" längre.. ;P


   


Så, ha en fantastisk måndag! Jag trodde imorse att det var tisdag, så jag vet inte hur detta ska gå..?! Aja.. Snart bussresa, WIIEE!!

Av Isabelle - 2 maj 2011 10:16

Ja den här veckan vet jag exakt va jag ska göra! Det är jobb som gäller, och utöver det så ska jag packa.. Känner mig lite stressad med packningen! Jag vet inte vad jag ska ha för handväska nämligen.. Måste ha en som jag får plats med en del i, men samtidigt vill jag inte ha en FÖR stor.. Och när jag är där nere vill jag ha en liten.. Så jag får nog ta med en liten väska att packa över i, men vi får se hur jag gör.. Måste se efter vad jag har för väskor..

Är det en nyckel till hotellrummet så kan man ju knyta fast den i bikinibanden, men är det ett sånt där plastkort så måste jag ha väska med mig.. Jag litar inte på NÅN utomlands.. Haha jag kommer fan ligga på väskan när ja ligger på stranden.. Paranoid, ja!


Idag börjar vi med jobb 15.00-20.10, stänger med Kim idag =) Mycket skojsigt! Inte för att man brukar se varandra så mycket sista timmen, men jag får göra mitt bästa hehe.. Tror inte på mycket folk idag, inget lov, en vanlig måndag, sådär väder.. Känner på mig att det blir kassa för mig idag..


Idag ska jag äta bra, börjat bra med frukosten!! Nyttigt nyttigt, ett halft kilo ska jag ner denna vecka.. Hmm, ett halft låter så lite =/ Men man måste ta det sakta men säkert.. *suck* får väl hela tiden tänka på stranden 2012, då är jag fit for fight ;D Denna sommaren får bli ett minne till nästa år ;D HAHA..


Ha en bra dag, jag är inte lika arg idag, det har lagt sig!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards