Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Isabelle - 19 maj 2011 16:52

Torsdag redan! Helt fantastiskt! Detta har varit en väldigt bra torsdag! Jag sov ut, sov till 10.00 typ (önskade att ja kunde ha sovit längre) och det var väl lika bra att jag klev upp då! Runt 12 tror jag det var så åkte jag och Magda på stan och strosade omkring lite. Jag köpte en klänning (likadan som den randiga jag hade på mig häromdagen fast kul/orange/röd) och så köpte jag svarta leggings! Svarta trekvarts går ALLTID åt! Måste nog ha ett par till.. Jaja.. Jag skulle gå på stan för att kika på presenter, massa evenemang nu men men.. Hittade en iallafall! Imorgon ska den inköpas..

Sen efter stan så solade vi lite, och efter solningen så gick vi en prommis! Riktigt skönt! Efter prommisen så åkte vi och handla.. Åh jag handlade frukt, SÅ GOTT! Nu har jag skurit upp honungsmelon, har vindruvor och jordgubbar här på fatet också. Kan det bli bättre?! Ja! Jag har en Ramlösa annanas! Hehe.. Den är väldigt god!


Och jag glömde kameran hemma idag, så ni kan tänka er en egobild på mig i solariet. Sedan kan ni även tänka er en egobild på mig vid Sidsjön, samt en bild på Magda vid Willysingången.. Något i den stilen hade ni fått sett om jag hade haft med mig den! Så lämnar plats här nedan till tankeruta!












Imorgon ska jag på stan med syrran, skulle egentligen ut idag med henne, men blev lite sent =) Och ikväll blir det kanske andra pirates filmen! Åh jag är så sugen på att spela kubb.. Kanske kanske om någon vill göra det imorgonkväll?


Ha en bra kväll! Snart är det helg!

Ovido - Quiz & Flashcards