Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Isabelle - 23 maj 2011 20:58

Haha snacka om att man märkte att jag kollade på TV medan jag skrev förra inlägget! Jag skrev att jag skulle jobba även onsdag två gånger ;D Hehe! Den bjuder jag på!


Ville bara tillägga...


..att jag och min älskade är grymt duktiga på att göra potatismos och panerad fisk! Guuud så gott det blir varje gång! Även tacepajen, gudomlig! Vi är bäst!


Av Isabelle - 23 maj 2011 20:15

..det går bra nu!


Hej hej! Jag är inte bitter!

Idag har jag varit i Birsta (chocken) och fixat en massa papper som jag sedan la på lådan.. Och så har jag inhandlat en tavelhylla som ska upp på väggen i vardagsrummet ovanför barbordet! Jag är nu lite lur på att beställa en egen canvas och sätta på hyllan! Skulle va nice! =) Vi får se hur jag gör!


Imorgon jobbar jag, även på onsdag.. Och på onsdag så ska vi få lära oss de nya systemet till tvättstugan dom ska införa.. Då kan man ju glömma torktimmen! Electroniskt, man kommer endast in mellan sina timmar, kommer man sent får man vänta på grannen! Drygt! Men men, kan väl vara bra för vissa.. Vi brukar ju använda sista torktimmen ibland nu ryker ju den! Annars finns ju ett alternativ, att man sitter i tvättstugan den sista timmen, man går in innan ;D HAHA! Smart va?!


Jobbar även på onsdag, torsdag ska jag och Sikström shoppa! Jag säger inte vad, men hon fyller 20 så ni kan ju försöka lista ut.. Och så ska vi luncha på en uteservering i stan där man inte kan äta inne! HAHA den där kioskgrejen som säljer thaimat eller nåt vid fisktorget, jag är lite rädd!


Och sen på fredagen så ska vi fira syrran, och se på hennes examengrej.. Sedan på lördagen så blir det jobb på dagen och sen ska vi fira Sikström på kvällen! Och på söndagen så blir det att mysa på med mammsen! Vi har även tvättid förhoppningsvis!


Kollar nu på "total blackout" på femman.. Roligt program hehe! 

Mys blir det nu! =)

Ovido - Quiz & Flashcards