Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Isabelle - 21 maj 2011 17:39

Hello friends! Idag har det varit mycket fram och tillbaka om vad vi skulle göra och vad som blev av.. Ingen ville med på Himlabadet så vi tappade suget totalt! Så vi tog bilen och åkte till Fränsta och kollade på älsklingens stuga som dom hade när dom var små! Jättekul att få se.. Har även fått se bilder från hur det såg ut då också! ;P Och så tog vi massa bilder själva.


Här kommer bilder från våran mysdag!


Bilresa påväg =)

 

Sen stannade vi till i Stöde och åt lunch, vi delade på en pizza! Mycket gott!





Och såhär ser jag ut idag!




 

   Och sen skulle vi ta en promenad in i skogen, det fanns tydligen en övernattningsstuga där för alla vandrare.. Så vi gick där, LÄSKIG skog, och det är ju alltid bättre att ta det säkre före det osäkra ;)











Det var ju nämligen inte så bra underlag överallt i skogen ;D


   

Och så var det en JÄTTEKUSLIG stig innan man kom fram, snacka om trollskog!


 

Och här är bild på stugan..




I stugan finns en gästbok där man alla som kommer dit kan skriva.. Vi hittade skrivet från när Johan var liten och var där med sin bror! KUL ju!!!


   

Och så hittade vi även en sida som min Johan och Johan Olsson skrev när dom var där 2009.. HAHA!


 

Det har varit en mycket rolig dag med min älskade! Mysigt har vi haft det! Nu får vi se vad som händer.. Det var snack om grillning, men jag vet inte hur mycket "verkstad" det blev.. Inte hört någonting än så vi får väl se vad som händer.. Himlabadet tar vi inte nu till helgen utan nästa helg =)!

För nu till helgen ska vi fira min syrra som går ut, och så ska jag på "kalas" och sen på söndagen så blir det att gratta mamma eftersom det är morsdag!


Och i veckan jobbar jag tisdag, onsdag och lördag.. Har jag säkert nämnt men tåls att nämnas igen! ;)


Have a nice evening!

Ovido - Quiz & Flashcards