Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Isabelle - 24 maj 2011 20:13

Jävla tisdag.. Det mesta idag har gått åt helvete.. Började med min helvetes natt! Och har fortfarande ont i magen! Och så bussresorna idag har tagit längre tid än vanligt. Jag får inte upp min jävla tavelhylla idag heller, har FORTFARANDE ingen skruvjävel.  Johans bankkort har blivit spärrat av någon konstig anledning. Jag gjorde en grej omvänt idag för jag har fått berättat för mig att man kan göra så, och när jag gör så så blir det fel liktförbannat! INGENTING duger tydligen. Skaffa ett liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv!! Blir så arg på folk! Folk fyfan!

Ja tyck att det är skitsaker då, kanske det är för er, men många bäckar små! Man orkar inte!


Nu funderar jag på att lägga mig i ett bad! Fick btw en till jobbtid idag, ska jobba torsdag.. Vilket innebär att våran plan om lunchen på det där stället blir inställt. Dvs vi kommer inte äta där än på ett tag till och har inte ätit där på tre år.. Samt alla andra planer den dagen är bara VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCK!! Men jag är inte bitter! Bara så typiskt när man planerar in någonting och så blir det inte som man tänkt sig.. Jaja inte hela världen, det där matstället finns säkert kvar ett tag till! 500 kr extra i plånboken är iallafall helt okej.. =)


Först innan badet ska jag tröstäta mackaroner och köttbullar hade jag tänkt! Apropå det! Är det bara en "myt" att man inte får äta innan man badar? Haha alltid när jag var liten sa alla det, att man kunde drunka! HAHA.. Jaja, konstigt sagt! Iof är det väldigt svårt att drunka i ett badkar! Men det där sitter kvar i mitt huvud, tänker alltid på det när jag badar i hav/sjö/pool.. Stört!


Godnatt eller nåt! Hoppas ni är på bättre humör än mig!


Av Isabelle - 24 maj 2011 11:01

Och på det är det jobb också! Ja hur ska denna dag gå? Det kommer nog gå JÄVULSKT långsamt! Och en helvetes natt har jag haft också =/.. Klaga, klaga, klaga! Jag har missat jättemånga tåg (i sömnen) och så har jag haft jävulskt ont i magen inatt.. Känner mig inte utvilad för fem öre, trots att jag "sov" till halv elva.. 

Och så jobbar jag ju 14-19, vad är det för tid?! Hoppas det blir mycket folk idag iallafall..


Ikväll ska vi sätta upp tavelhyllan, det är ju kul det iallafall! Och så ska jag inreda den med nå fint, vet inte vad än =) Men kommer nog på.. Ska nog gå en sväng på lagerhaus och se om det finns någonting skojsigt där! Att det blir ljuslyktor, det är iallafall en sak som är säker!


Nu har jag inge mer att skriva om, sån TRÅKIG dag idag! Kanske det blir roligare ikväll? Vem vet..?

BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards