Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Isabelle - 25 maj 2011 23:12

Denna dag har varit väldigt förutsägbar! Har vetat precis vad som skulle hända vid precis rätt tillfälle.. Och allt annat har man vetat sedan innan.. Denna dagen har varit ett helvete precis som alla andra! Ser fram emot fredagen, då är jag ledig, då blir det mys! Och så ska vi ju fira syster!

Imorgon blev det jobb 11-16, ska man väl förhoppningsvis överleva!


Känner mig otroligt opepp inför helgen måste jag medge! Just nu känner jag inte för att göra någonting.. Känns som att folk bara ändrar på en massa saker och försöker göra en massa saker sämre än vad det borde vara.. Jaja, vi får väl se.. Just nu känner jag bara för att krypa ner under mitt gosiga täcke och inte komma fram! Men jag antar att man inte kan göra så heller?! Ja jag vet inte..


Btw, inte nämnt "utmaningen" på länge men den gick bra även förra veckan, gick ju upp något kilo på mallorca men dom har man bantat bort igen! Så nu är man på banan, och då är det snart dags för resa nummer två.. Tur det är färdigrest sen på ett tag ;) hehe, all inclusive är farligt!


Är ju även lättare att låta bli onyttigheter när man jobbar känns det som =) Och jag jobbar ju hela sommaren, så det ska nog inte va nå konstigheter med det.. Och mellan varven blir det grillningar etc, men det får man unna sig =) behöver ju inte äta ihjäl sig för det! Nästa år är jag fit for fight! Har ju ett långsiktigt mål nu och det tror jag är bra! Redan till hösten ska man se resultat kan jag lova!


Åh jag har varit förbannad hela dagen, börjar bli mitt nya humör känner jag.. Snart är det sensation när jag är på bra humör! Då måste det firas! Åter igen, folk fyfan!


Nu ska jag krypa ner och inte komma fram igen förrän imorgon! In your face allesammans!


Bjuder även på en av mina nya favvolåtar, och så JÄVLA klockren video! Haha kolla på hela! Den är så SKÖN!!! HAHAH!



Nightynighty!

Av Isabelle - 25 maj 2011 10:16

Kul att man var den enda som inte fick gå på något månadsmöte imorse?! Missade väl ingenting speciellt då antar jag! Och hade jag börjat 08.00 hade det varit lite jobbigt eftersom man slutar 20.10 idag.. Hade varit en LÅÅÅÅÅÅÅNG dag.. Men nu kör vi 14-20.10 istället! Tror jag stänger med M-T ikväll, kul kul! =)


Pepp, pepp, idag ska jag försöka vara pepp! Inte alltid det lättaste när det mesta ska vara emot mig hela tiden! Vädret verkar något bättre idag, plus att det är löning för många, så KOM och handla! =) komsi komsi! 


Ser fram emot helgen, då det äntligen händer en massa, och sen är det bara en vecka kvar till semester med min älskade! Då ska vi hitta på en massa skojsiga saker! 


Som ni ser, när jag jobbar har jag INGENTING att skriva om! Så jag nöjer mig där..


Ovido - Quiz & Flashcards