Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Isabelle - 4 maj 2011 20:48

Jobbet idag gick bra, gick ganska segt framåt slutet men helt okej.. Stängde ju med min favvoMagda då gör det ingenting om det går segt! För då kan man ha kul ändå.. Åh Magda va du kan göra min dag!! =) Hade många trevliga kunder också, sånt uppskattas alltid.. Min dag har gått lite upp och ner, glad, arg, glad, upprörd, glad, SUR, glad, grinig, glad.. Ja ni vet hur det kan vara! Lite konstig dag.. Vissa människor borde ju bara inte få finnas i ens närvaro, och man ska inte ödsla energi på dom men jag kan bara inte släppa saker! Jag tokeltar i några minuter, sen är det bra haha!


   

PIRR PIRR PIRR, snart är det helg, torsdag imorgon! Och denna helg blir ju inte som en vanlig direkt! Hihi det ska jag nog fira med äppelmuffins! Jag är så sötsugen!


Nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn! Ser ju ut att bli spännande, började ju bra iallafall, men USA kvitterade ju ganska snabbt.. *suck*


Ha en trevlig kväll!

Av Isabelle - 4 maj 2011 11:43

Jag försöker va nyttig, men ibland är man ju hungrig! Haha.. Igår åt jag två stora tallrikar med soppa (ÄLSKAR den soppan) och vitlöksbagett och ändå har jag gått ner ytterligare 0,3 kilo.. Javisst 0,3 är väl inte mycket men det innebär att jag nu gått ner 0,7 kilo på tre dagar.. Det tycker jag är bra! Har som sagt inte ens försökt vara nyttig nästan ;D haha.. Aja, mina stora tallrikar med soppa igår gav mig lite dåligt samvete, men det känns ändå bra eftersom jag inte gått upp i vikt..! Och man ska inte väga sig varje dag, ja vet! Men det bara blir så! För några gram hit och dit varierar man ju hela tiden ändå.. Nu ska jag försöka att låta bli tills på lördag! Ska bli spännande att se efter Mallorca, men då har jag nog gått upp i vikt igen..


Nu på morgonkvisten har jag tagit efter Magdas taktik att laga mat INNAN man åker till jobbet.. Trodde jag inte folk gjorde, men tydligen.. Hehe det fungerade väl bra.. Nu ligger biffarna på avkylning så dom kan åka in i kylskåpet snart.. Jag och Johan jobbar ju till 20.00 ikväll båda två, och ställa sig då och laga mat är väl inte det roligaste så nu är den KLAR! Bara att värma ikväll..


 


Och så vill jag påpeka att det endast är TRE dagar kvar till Mallorca! Kommer bli UNDERBART! Åh vilka strandpromenader vi ska ta! Och va många bilder jag ska ta, haha egobilder! Åh som jag längtar! Hoppas det blir lika bra som jag förväntar mig ;P Gärna bättre!


Ha en nice dag, min har börjat bra iallafall! Måste ta på mig klockan nu så jag inte glömmer den! Byye!

Ovido - Quiz & Flashcards