Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Isabelle - 30 maj 2011 11:53

Hejhej! Ville bara säga att vi åker till Turkiet nästa vecka.. Tänk, NÄSTA HELG! Omg, va kul de kommer bli! Jag har kollat på vädret en sväng, det ser inge vidare ut.. Är ju bara 26 grader! ;D


 


Nu ska jag ner mot stan, och fixa lite! I veckan händer de massa kul! Imorgon kanske vi åker till mormor en sväng, annars blir det en prommis med Magda! Och på onsdag ska jag kolla på syrran på Kårhuset, om hon får något stipendium, you never know! Och sen på kvällen ska vi fira Hanna som blivit sjuksköterska! GRATTIS Hanna!!!! =)

Och på torsdag är vi lediga, då blir det MYS med min bejbi! Och på fredag vet jag icke vad som händer, men på kvällen blir det nog BIO. På lördag tänkte vi åka på Himlabadet, och på kvällen ska vi fira Fredrik som fyller år.. Samt på söndagen så har jag glömt vad det var men tror faktiskt även att det var någonting då!


Och till slut vill jag tillägna resten av inlägget till Alexander Båsk! Han fyller år idag!


GRATTIS på födelesdagen!! Hoppas du får en kanonbra dag! 

Ovido - Quiz & Flashcards