Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Isabelle - 20 maj 2011 20:22

Dagen D.. Eller "fredag" kallar vissa denna dag.. Jag vet inte! Alla tjatar om att världen ska gå under, vad är det för jävla skitsnack?! Det fattar ni väl att den inte ska? Herregud väx upp! Och för det andra är inte det 2012? HAHA! 


Idag har jag varit på stan och så har jag varit och grattat Lena! Hon fyller år idag!


STORT GRATTIS TILL DIG LENA om du läser detta!! Grattis, grattis grattis!!! =) På söndag blir det mer uppvaktning!


Ännu en gång, GRATTIS!



Efter att vi varit hos Lena och pappsen så åkte jag hem och så har vi bara myst på sen dess! =) Några bilder från dagen kommer nedan!


 Dagens outfit! Klänning från H&M och samma älskade kofta från Åhléns..


 

Och när jag "fixade" håret så blev det ett hjärta i handfatet! Jättefint ju! Det ligger kvar än! Haha.. 


 


Och när jag stod utanför här vid postlådorna och väntade på min syrra i 35 minuter så hann jag med en hel del! Bland annat ta bild på hur grönt och fint det blivit på våran gata =) <3


 


Och så hann jag titta på en larv, HAN var intressant, han hann krypa upp och ner flera gånger om vid postlådorna innan syrran kom! Såhär såg han ut!


 

Ville bara tillägga att han var ASÄCKLIG!!


Och sen så har jag köpt hem en massa jordgubbar.. Dom hade 10 kr litern idag på Willys så vi köpte två förpackningar.. Eller Johan köpte åt mig <3 Finaste Johan! =) Och igår eller om det var i förrgår?! Helt dagvild.. Då köpte jag iallafall massa vindruvor och jordgubbar och grejer och så hade vi kladdkaka kvar! GOTT! Kanske var igår?? ;P


 


Nu ska vi njuta av jordgubbarna vi köpte idag, och kolla på Talang hade jag tänkt. Och sen ska vi se pirates 3.. Fan va dom filmerna va bra, kommer jag inte ihåg! =) haha Jack är ju så oseriös! Så skön! Haha! Och så fruktansvärt elak på nåt vis.. I like him! 


Imorgon så ska jag och min älskade på relaxen på Himlabadet! Vi får se om några joinar oss, det skulle va nice! =)


Godnatt och sov gott sen då!


Btw! Jag har nu NÄSTAN bestämt att vi ska ha en tavellist i vardagsrummet ovanför barbordet, vi kanske inhandlar en sådan på söndag ;P.. Jag vill ha någonting på väggen där, då kan jag få dit några ljuslyktor ;) Blir fin-fint de!! 

Ovido - Quiz & Flashcards