Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Isabelle - 28 maj 2011 11:20

Hellohello! Lördag idag, tänka sig! Även lördagarna är en gång i veckan.. Smart va?! Såhär ser min lördag ut.. 

Först köpte vi lite frukost och efter det så har jag typ vara fixat mig.. Håret, smink, ja ni tjejer vet hur det kan vara!

Och sen så blir det jobb 13.00-17.30, har inte bestämt när jag ska åka riktigt. Jag brukar ju alltid vara där "FÖR tidigt" tydligen, hur man nu kan vara för tidig?! Jag vet inte, bättre att vara i tid än att komma sent eller PRECIS?! Upp till var och en tycker jag.. Vill jag slösa bort en halvtimme i fikarummet innan jag börjar borde jag väl få göra det.. Hur som havet.. Innan jobbet kanske ja ska gå runt och spana lite, jag är ju ute efter någon prydnad, kanske att man kan hitta en =)?


Efter jobbet blir det "stress" då ska jag hem och fixa det sista, byta om och sen bär det av till Sicko, Sickan, Sikström.. Lyssnar på lite peppmusic (engelskt uttal) nu så jag ska få igång lite festkänsla.. Iof lär ju allt försvinna på jobbet, men va fan ;D Får köra någon låt igen när jag kommer hem! 

Sen blir det dinner, och fest! Och ikväll blir det väl någon krog, förmodligen Allstars!


Kameran är laddad idag, så den är med ikväll, kommer nog någon bild imorgon kanske! Och imorgon har vi tvättid och så ska vi förbi hos mamma. Vi tänkte nog även åka till Klara och Olsson och hämta Turkietbiljetterna =) NU är det näääääääääääääääääära, om två veckor åker vi! PIRR PIRR! Får ont i magen av tanken..


Have a nice lördag! Byebye! (har ni ingenting annat för er så kom och shoppa!)

Ovido - Quiz & Flashcards