Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Isabelle - 3 maj 2011 23:07

Haha hur svenska ska inte vi va på våran semester då?! Nu har vi laddat ner alla sällskapsresan filmerna, plus Göta kanal till lilla datorn vi ska ha med oss.. Då har vi ju kvällarna avklarade haha! Kanske dags att se dom filmerna nu, så man kan samla åt sig några vuxenpoäng!


Ja, det var just snyggt.. Vi har såklart även med oss en kortlek! ÅH VI ÅKER PÅ LÖRDAG!!! Mammsen kommer inte hem förrän söndag så jag hinner inte träffa henne innan!! Vem ska då tjata om pass, pengar och biljett?! Btw, nu är det endast 4 dagar kvar.. Tre om några timmar! IIIHHH, JA jag är nervig!!

Av Isabelle - 3 maj 2011 22:40

Jobbet idag gick bra, lite segt, men bra.. Imorgon får vi varor då kommer det nog bli lite mer fart! =) Idag har jag packat ut varor från lagret, städat och stått i kassan typ.. ;P Mestadels kassan!  Imorgon kan jag tänka mig att det blir samma som idag..?! Vi får väl se.. Glömde kolla kassaschemat idag, men brukar se så ut..


Efter jobbet kom min älskade till Birsta och så handlade vi en adresslapp, spännband, stor blomma till vardagsrummet + kruka och så bytte vi vår trisslott.. Eller några av sakerna gjorde jag innan jag började jobba, men orkar inte skriva om det så jag sammafattar det med att vi gjorde allt.. Iof har jag väl nästan beskrivit nu ändå?! Men men haha! Bilder kommer här..


Här är vår nya adresslapp.. Klockren ;D Limegrön till min rosa väska <3 Hur fint är inte det?! Hehe spännbandet är bara svart, ingenting att se..


 

Och såhär blev det med blomman, jättestor och jättefin.. Ser ut på bilden som att blomman är för ljuslyktan, men så är icke fallet, bilden är bara tagen från sidan..


 


Hoppas jag klarar av att sköta den där nu utan att döda den..! Vi får väl se.. Han har fått åka bil iallafall =) Det tyckte han om.. Han får nog heta "blomman", har inte bestämt än, men preliminärt ;D


Vi har packat ikväll, listan blev väldigt lång, men när vi lagt i allt så väger det bara 10 kilo.. Skönt det, om vi vill handla där.. Och då är 10 kilo både Johans grejer och mina grejer! Mycket bra!! Vi är ju bara borta en vecka så det behövs inte så mycket..


Åh btw, ringa hit och ringa dit.. Jävla arbetsförmedlingen, man måste tydligen avanmäla sig från a-kassan när man är bortrest och sedan BESÖKA dom och påanmäla sig när man är hemma igen?! Alltså WHAT?! Jag fyller ju ändå i på alla jävla lappar att jag har semester.. Stört! Men man får väl göra det då!  Dom där verksamheterna.. Herregud! Har ju inte ens fått någon ersättning än, det har tagit FEM månader! Allt är inskickat nu men lär väl få ännu en komplettering, då bryter jag ihop alldeles.. GE MIG ETT JOBB! haha.. Och under sommaren ville dom ta bort mig helt från alla system överallt?! Och sen vill dom att jag ska göra om skiten?! Pappersarbete, och ingen nytta gör dom.. Nä fy!


Sen nu på kvällskvisten har vi kollat på Spiderman =) Riktigt bra filmer, allehopa! Vi började såklart med ettan! Jag vet inte vilken jag tycker är bäst.. 

Nu ska jag snart sova, jättetrött är jag! Och imorgon jobbar jag 15-20, stänger med bästaste Magda imorgon även på fredag.. Och på torsdag stänger jag med bästaste Hanna!! =)


Godnatt allesammans, sov gott så kanske ni får mer uppdatering imorgon ;D

Btw, imorse sa vågen -0,4 kilo sedan sist, så jag är påväg!

"Who am I?! I'm Spiderman!"

Av Isabelle - 3 maj 2011 08:35

Gäspar och gäspar! Tror aldrig dom ska ta slut! Gäsparna alltså.. Va trött jag är! Åh massa grusgrejer i ögonen.. Ska snart fixa mig för jobb! Idag är det 11-17 som jag nämnt tidigare flera gånger, tåls att nämnas igen, och det kommer jag nog även att göra ;D..


Idag ska jag byta våran trisslott, vi har vunnit 50 kr på den (dubbeltriss) denna gång blir det två vanliga vi byter till.. Hoppas ju på storvinst någon gång som vi kan göra nå KULIGT för!! Aja, vi får väl se.. Byter nog på Ö&B, känns som att det kan bli vinst där.. Eller på Coop kanske, ska ju dit ;D Ja vi får se..!


Undra när jag ska ta bussen idag då, börjar 11.00 men dom öppnar 10.00 och så ska jag gå runt och kika lite innan tänkte jag.. Hmm.. Aja, vi får väl se! Räknar på det där sen.. Om jag åker vid 09.30 kanske blir bra!


Åh ikväll ska jag börja packa! Viktigt, viktigt! Skriver nog en lista idag på lunchen.. HAHA va söt jag är, som planerar att skriva en lista på lunchen så jag vet vad jag ska packa ikväll..?! Hmm.. Aja.. ;P Listor och påminnelser är min grej!


Ha en bra tisdag (hade hoppats på onsdag idag)..

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards