Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Isabelle - 26 maj 2011 17:45

Känner mig streeeessad! Jag vet inte varför, men stressad känner jag mig, nå fruktansvärt! Jobbet idag gick faktiskt ganska snabbt, har haft att göra mestadels hela tiden.. Snart väntar en sväng till Birsta med min bror! Vi ska kika runt lite. Och så slutar Johan klockan 20.00 ikväll, så sen blir det myselimysmys! 


Har gjort om här hemma, min blomma fick byta plats med min vas =) Vi får se om älsklingen märker något, hehe förmodligen! =) Jag vet inte om det vart bättre eller sämre, jag måste känna efter någon dag tror jag! Fiiiiiiiiiiiint i vardagsrummet iallafall, så nöjd! Och tavelhyllan är på plats, just nu har jag bara ljuslyktor på den, fyra stycken som jag fick i studentpresent av mina vänner om jag inte minns fel =)! Mycket, mycket nice!


Lite uppretad på folk idag också, en massa människor bara gör saker FEEEEEEEL!! Men ska inte ta upp någonting, då blir jag kanske arg, annars har jag faktiskt varit på bra humör idag! =) Och det hade jag tänkt att fortsätta med, så vi får väl hoppas att det håller i sig..


Btw, jag har nog slutat tycka om att åka buss.. För jag har kommit på att jag tänker så jäääääävulskt när jag åker buss.. Kan inte slappna av längre, jag tänker, tänker och tänker. Jag tänker FÖR mycket, på ALLT! Vet knappt vart jag är när vi åker liksom, kommer av mig helt! Och så tänker jag aldrig på nå bra.. Så bussresorna nuförtiden är inge vidare!


Imorgon ska vi fira syster! 13.30 ska vi se någonting på skolan, vet inte vad.. Tar en timme som jag förstått det! Sen blir det buffé hos mammsen!! =) Och imorgonkväll har vi nog inga planer för någonting tror jag. Vi får se vad som händer.. Jag jobbar ju på lördag 13.00-17.30, sen ska vi festa (opepp fortfarande, kommer kanske senare..) och på söndag blir det tvättid och mys med mammsen! Kanske man kan nestla sig in på en middag ;P hihi..


Har inte så mycket mer att berätta idag tror jag.. SOM sagt, väldgit lite medan jag jobbar.. Ledig imorgon, då följer ju även kameran med!

BYE!

Av Isabelle - 26 maj 2011 08:45

Vill börja med att säga att jag gått raka vägen från sängen och hit! Har fortfarande inte ens petat ur alla dom där grejerna ur ögonen! Har så mycket att hinna mer nu på morgonen innan jobbdags!


Och så vill jag fortsätta med..


ETT STORT GRATTIS TILL VICKI


OCH EVA SOM FYLLER ÅR


IDAAAG!!!


Eva, hoppas du får en fantastisk dag! Och Sikström (Vicki) jag hoppas dom uppvaktade dig på morgonmötet, samt att du får många fina presenter ikväll.. Hinner kanske inte träffa dig idag =/ men det tar vi ju igen på lördag!


 


Ovido - Quiz & Flashcards