Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Isabelle - 2 augusti 2011 12:02

Idag är det redan tisdag den 2 augusti! =) Tänka sig! Sov ut idag till klockan 11.45 Sen var det sådär jobbigt att ligga kvar, så jag klev upp!

Igår var det en heldag med Sandra F =) VÄLDIGT NIIICE! Vi badade och fikade! Och sen åkte vi till boysen på jobbet precis när dom slutade så ja kunde lämna Sandra och ta med mig Johan hem! ;P Och sen så kom mammsen på fika! Och efter det så åkte vi till Tonya och Christian och hjälpte dom med huset! Nu börjar de hända saker, kul kul!


Idag vet jag inte riktigt än vad jag ska göra? Jag vet iallafall att vi ska till mamma på middag vid halv fem, sen har vi tvätt klockan 18 och ikväll blir det nog att mysa till en film mellan tvätt-omgångarna! ÅH va jag ser fram emot att tvätta.. Eller jag ser inte fram emot att tvätta, men jag ser fram emot att ha ren tvätt!!! Det mina vänner var på tiden! Och så kanske vi till och med byter sängkläder idag? Myyys!


Have a nice day!

Ovido - Quiz & Flashcards