Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Isabelle - 15 augusti 2011 22:12

Ja hurrni idag fick jag en kallelse till tandläkaren! Riktigt nice om man frågar mig! Betalat och klart. Jag har ju sån där försäkring eller vad det är så jag får gå hur mycket jag vill, betalar varje år i början och händer nåt så får dom fixa! Och så får man gå på en koll per år om jag inte vill gå oftare.. Så nu ska jag dit =)! Härligt! Skrapa lite tandsten! Man känner sig så ren och fräsch efter! 


 


Även fått en kallelse till arbetsförmedlingen nu, ska på det där mötet där dom går igenom och man bli inskriven i ungdomsgarantin.. Måtte man hinna få jobb så man slipper skiten?! =)


Ska snart sova! Kanske man ska se något avsnitt av skilda världar? Insåg nu att det saknades 10 avsnitt! Panik! Hur ska jag då få tag i dom? Hmm.. Ja jag ska klura på detta! Kanske ska lägga mig och läsa istället?


BYE!

Av Isabelle - 15 augusti 2011 19:12

Hej hej! Måndag idag och ny vecka!

Vet ni, idag har det känts hur bra som helst! Men nu började jag få lite dåliga vibbar.. Men när jag blickar framåt så känns allt bra! =) 


Idag ställde jag klockan på 09.00 och klev upp och städade i ca 2,5 timmar.. Så nu är det RENT här hemma! Jag dammsög, dammtorkade och torkade golven! =) Och dammade mattorna såklart! Och så har jag varit i Birsta med Tonya och där köpte jag vasen från jobbet och glitterkvistarna från blomsterlandet! Blev JÄTTEBRA! Supernöjd är jag! Och så har jag bytt ut tavlan i hallen mot tavlan vi hade precis när vi flyttade in. En svartvit tavla med New York eller någon annan storstad på! Mysigt!


Sen så har jag ätit med min älskade, vi har storhandlat och nu städade vi ut klädkammaren! Riktigt skönt!


Jag har inte hört något om jobb än, men jag blir mer nervös för varje dag som går haha! Vad är det med mig?! =D


Nu så ska jag kolla på skilda världar! Svårt att räkna ut va?! Jag är inte alls fast i den serien! Haha!


Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards