Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Isabelle - 13 augusti 2011 16:35

Igår jobbade jag till halv åtta och sen åkte vi direkt på bio! Vi såg Captain America.. Ska jag vara ärlig så var den "sådär" jag gillar dom andra Marvelfilmerna bättre! Men den gick åh se =)! Jag är inte så insatt i honom så kan ju vara därför.. Hehe.. Och så var det inte så mycket kärleksdravel som jag gillar ;)


Sen igårkväll nötte jag Skilda världar till typ 01.30 sen sov jag! Jobbade idag endast fyra timmar, och nu är jag ledig en vecka! Nu ska jag bjuda på några bilder är det tänkt!!


Min utstyrsel igår!


 

BIO med syrran, Sandra och Jacob =) Och Johan såklart hehe..


 

Fick dom här i present av syrran, och muffinsformar =) Sööt hon är som tänker på mig när hon är i Stockholm! Hehe och jag som älskar hjärtan ;D



Och idag så fyndade jag på jobbet! Jag köpte bland annat dom här skorna för 34 kr! Dom har kostat 599! =)
 





 


Nu så ska vi äta en snabbis! Sen ska vi fara iväg till pappsen och gratta Robert en snabbis! Han fyller år idag ryktades det om ;D Så, om du mot förmodan läser min blogg Robert så GRATTIIIIIIIIIIIIIS!!


Nog för mig idag.. Kvällen bjuder på skilda världar! Haha nä jag vet faktiskt inte, vi ska kanske ner en sväng på stan, och se lite drakfest ;D


BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards