Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Isabelle - 26 augusti 2011 21:51

Jag vet inte om det bara är jag, men jag har alltid trott att det varit "nyttigt" med popcorn.. Ja, där var man ju grundlurad direkt! Jag läste på paketet idag.. Jo man tackar, 500 kalorier i en påse! FATTAR NI!??!?!?! EN påse innehåller 500 kalorier! Jag tror jag smäller av! haha.. Det är ju typ ett dagligt intag! HAHA! Jaja.. No popcorn för min del!

MEN däremot om man jämför popcorn med godis och chips och glass och grejer så äre ju bäst med popcorn, och man känner sig inte så fet av dom! 


Nog om detta!

Jag ska mysa med min älskade nu!

Av Isabelle - 26 augusti 2011 07:19

FREDAAAAAAAAAAAAG! LEDIG HEEEEEEEEEELG!!! Det ska bli skönt efter en lång jobbvecka.. Men denna jobbvecka har varit roligaste på länge, och snabbt som bara den har den gått! =) Fått mycket gjort och varit nöjd med mina insatser.. Vad kan bli bättre? Ja och kommit igång med träningen har jag! Och vet ni vad det innebär? Förkylning! HAHA ALLTID när jag precis ska börja träna, på gratisveckorna, blir jag förkyld! Man vi får se, nu några dagar har jag bara varit täppt i näsan på morgonen, och det brukar släppa under dagen. Så jag hoppas jag slipper själva förkylningen!! Peppar, peppar!


Och min mascara har varit slut en vecka, och så har jag tänkt "men idag kan jag använda det sista, skrapa ur det lilla som är kvar, och så kan jag köpa en ny idag.." haha. Vilket jag inte gjort! Så jag har ingen ny, så jag har använt det sista en vecka nu! NU är det dags, undra bara vilken jag ska köpa.. Får prata med brudarna på jobbet, dom kan nog tipsa om någon =) Jag använder ju alltid samma.. varför inte prova någon ny =)? Jaja..! En sak är säker, det blir INGEN gummiborste! Dom tycker jag ger ingen volym, dom ger bara längd..


Lyssnar på lite musik nu på morgonen. Hörde sexobeat med alexandra stan. Snacka om Turkiet-feeling när jag hör den! Den spelades där nere om jag inte minns fel. Alla dom där sönderlyssnade låtarna spelades där nere ;D Haha! Längtar tillbaka till värmen och avkopplingen! =) Men men, det får bli något nästa år =)


Näe nu måste jag nog snyta mig!

BYE

Ovido - Quiz & Flashcards