Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Isabelle - 23 augusti 2011 20:06

Tror ni inte på *** att jag får dåligt samvete när jag inte tränar?! ALLTSÅ hallå?! Jag hade inte chans att hinna med någon träning idag! Och ändå sitter jag här och mår skit dåligt över att jag inte träna? WHAT?! Jaja! Tränade ju igår och ska träna imorgon! Sen får vi se hur det blir, jag jobbar ju till 20.00 sen 19.00 då hinner jag inte! Så till helgen kanske det blir!


Åh va dom har krånglat till det med bussarna! Tvåan går inte till ljustadalen utan endast till Birsta, och åt andra hållet går den till nacksta?! Och fyran som alltid gått till nacksta går till skönsmon och granloholm! Jaja, rörigt, men man lär väl sig kanske..Mesta trean och tvåan jag måste hålla koll på! Har ju oftast skjuts till träningen, eller tar bilen själv.. Som tur är! =) 


Idag har varit en bra dag utöver min ångest! Gått jättebra på jobbet, hunnit med en massa saker. Och imorgon går det säkertligen också snabbt! Då har vi månadsmöte och leverans! Och jag jobbar ju endast till 17.. Sen slösar jag bort min kväll på friskis!


Nu ska jag hitta på nåt!

BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards