Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Isabelle - 4 augusti 2011 22:45

Hej hopp! Torsdag idag! Hur nice är inte det? Det innebär fredag imorgon, och jag är så lyckligt lottad att jag slutar 15 imorgon! Fick även förfrågan om att börja tidigare måndag och onsdag.. Måndag är OKEJ, tisdag går ej, då ska jag ju på arbetsförmedlingen på möte (suck) men, men, vad gör man inte för pengar? ;) haha.. Vi får se vad dom har att tillföra..


Jobbet idag gick faktiskt väldigt fort måste jag säga! Hade mycket att göra, hann knappt med mig! Och det var mycket folk, eller vi hade iallafall kö hela tiden kändes det som, och när vi inte hade kö så hade vi FULLT upp!

Så, imorgon blir nog också en kort dag ;D Och så jobbar jag ju bara 5 timmar! =)


Sen imorgonkväll kommer Sandra och Anders hit på middag! Mys! Men de visste ni ju redan ;D!


NU ska jag nog sova! MEN först!


Länge sedan jag uppdaterade er om vikten nu kände jag! Det är just för att det stått still! Men så länge jag inte går upp så är jag "nöjd".. Mina kilon är ju avklarade hittills.. Gått bra måste jag säga! Nu i helgen ska jag unna mig lite igen =) Observera, LITE! ;D Och sen till veckan så får vi se om man hinner med nå träningspass? Iof dom går inte så klockrena tider än, längtar efter höstschemat.. Men promenader ska jag försöka orka med iallafall.. Kommer aldrig ut, jag är SKITDÅLIG på att ta mig ut på prommisar! Men men, får lura med mig någon!


NU sängen!

Godnatt och sov gott, jag uppdaterar er kanske imorgonkväll.. Annars får det bli på lördag!


PS. Väntar på att få höra någonting från arbetsplatserna där jag sökt jobb, än så länge har jag inte hört någonting.. Kanske kommer =) Hoppas man får höra något även om man inte får komma på intervju, så man slipper vänta i onödan liksom! HOPPAS, HOPPAS! Håller alla tummar som finns!

Ovido - Quiz & Flashcards