Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Isabelle - 22 augusti 2011 21:44

Åh nu är passet avklarat! Jag tränade med Sanne och Tonya. Det var ett jättebra pass och svettig blev jag.. Märker på konditionen att jag inte tränat på hela sommaren! SÅ otroligt skönt att vara igång igen! Nu kör vi nästa gång på onsdag! Jobbar till 19 imorgon så jag hinner inte med någonting! Så det får bli en vilodag haha..


Jaja. SKÖNT iallafall! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se vad jag hittar på.. Sötsuget börjar smyga sig på så jag ska väl svepa 2-3 glas vatten.. 


Godnatt!

Av Isabelle - 22 augusti 2011 18:20

Hej! Ville börja med att säga att Johan aldrig blev någon spiderman! Han klarade sig!

Nu till dagen! Idag så har jag jobbar 8 timmar, kändes som 3 kanske.. Gick otroligt snabbt idag, hade mycket att göra, och nöjd blev jag! Har även en liten tävling på jobbet, och även den är jag väldigt nöjd med!! =) Gick som sagt, väldigt bra idag! Så idag var en bra dag! Hoppas på att morgondagen blir minst lika bra! Då jobbar jag 10-19!


Såhär jobbar jag i veckan:

Imorgon: 10-19

Onsdag: 8-17

Torsdag: 10-20

Fredag: 9-19

Lördag och söndag är jag ledig!


Nu måste jag peppaaaaa, för träningen! Jag är fruktansvärt opepp! Blandade känslor är det! Jag är så otroligt sugen på att börja träna igen, men jag orkar liksom inte. Och så har jag så ont i axlarna idag, för jag har haft dom ovanför huvudet hela dagen! Haha.. Så fort jag lyfter på dom får jag kramp och börjar skaka.. Det är inte bra innan träningen, så ska det vara efteråt! Jaja, kommer vara skönt när jag kommer hem! Är ju bara en timme, det må jag väl överleva! Förhoppningsvis! Även på onsdag ska jag tvinga iväg mig sen får vi se till helgen hur jag gör!


Fortfarande inte hört någonting om jobb.. Men verkar som att a-kassan har kommit med glädjebesked iallafall! Tummen upp! Till veckan ska jag ju till arbetsförmedlingen och snacka med dom, sen får vi se hur det blir med allt!


Ska snart byta om! Hörs! Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards