Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Isabelle - 3 augusti 2011 20:57

Hello onsdag! HÄRLIGT att det redan är onsdag! Idag är dock en skitdag! Jo jag ska berätta.. Jag vaknade aaaaaas trött!! Och så ville jag sova liiite längre så jag fick snabba mig till bussen.. Åkte fyran idag, liiivrädd för att åka den! Den går ju förbi sjukhuset, hur nice är det?! SJUKLINGAR!! Ni vet vad jag tycker om sjuklingar! Haha även mig själv när jag är sjuk! ;D ÄCKLIGT!

Sen hade jag en lååång dag! Men dagen har faktiskt gått snabbt idag, MASSOR av varor att packa upp! Ska fortsätta att beta av dom imorgon misstänker jag! Kommer ju nya på fredag!


Idag var Sandra in på jobbet och hejja.. Eller hon va inte in på jobbet, eller hon var in på jobbet! HAHA såhär var det! Hon tänkte gå in på jobbet och hejja, men jag hade lunch, men jag träffade henne i huset under lunchen! Inte för att ni förmodligen bryr er om det, men de va kul iallafall! =) Träffa kändisar! NICE!


Jobbigt att andas idag =/ Chippar efter andan, och så har jag ont i ryggen när jag andas, inte helt okej!


Köpte ett träd idag! Ett svart, som står på min tavelhylla i köket nu! Fint, fint! Ska bli höst här hemma snart, så jag börjar att förbereda lite.. Har några höstiga planer! Ett stort bekymmer är dock GARDINERNA! Alltså VAD har man för gardiner?! Jag vill ha mörka, dystra! Haha.. Skämt och sido! Jag vill ha lite mörkare, men inte as tråkiga?! Och kanske nån färg? Vad vill jag ha för färg då? Grönt i vardagsrummet, men i köket då? Lila känns ju höstigt, men även orange?! Ja jag vet faktiskt inte! Ska kika runt på internet nu IGEN och se om jag hittar någonting!


Imorgon jobbar jag 12-20, stänger med Christer imorgon =) Och efter det så ska jag ordna en liten grej till på fredag.. Då vi får BESÖÖK av Sandra och Fälldin! Dom ska komma på middag! =) Då måste man baaaka! Hehe..


Ska även bli jättejättekul att åka till Tonya och Christian och se hur det blir med deras vardagsrumsgolv! Och så ska vi hjälpa till och städa och greja där, så dom slipper göra allt själva! =) Och sen när det blir så dags så ska jag hjälpa tonya att måla! Det blir kuuuul! 


Nu ska jag mysa på med min älskade mys! Och kolla på gardinerna! HOPPAS jag hittar några.. Vore bra om ja såg några bra på Ellos, men inte hitta nå fina än =/ Hmm.. Kanske är för tidigt ute?! 


Ha det braaa! Hörs! Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards