Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Isabelle - 21 augusti 2011 08:52

Har ännu inte lugnat ner mig än! Ni ska få höra! Vi börjar med fredagen!

I fredags så var jag hos Tonya och plockade bär och myste =) Jättekul var det! Och sen på kvällen gick vi ner på selångersmarknad. Vi köpte ingenting, eller Johan köpte en fickplunta och jag en godisrem men inte mer än så! =)


Igår jobbade jag, det gick faktiskt väldigt snabbt på jobbet! Åh alla kunder som vandrar in i lugnt tempo klockan 5 över stägning (då vi inte hunnit dra ner grinden för att man fortfarande tar betalt av sista kunden i kassan) och tror att vi har lust att hjälpa dom med en polotröja eller tyg eller alla möjliga saker dom frågar efter! Då är det att hålla god min och antingen berätta för dom att vi faktiskt har stängt eller om det är en lätt grej att hjälpa dom lite snabbt! Kan inte folk förstå att vi som har jobbat hela dagen faktiskt vill gå hem när vi ska gå hem? Alla affärer har liksom dragit ner sina grindar men inte vi och då tror dom att vi fortfarande har öppet? Eller vaddå?! Hur som helst ;D Vi var väl ute vid 18.13 Så blev inte så sent denna gång! Men varit med om värre ;D


Det var rätt mycket folk igår ändå, det var roligt! Och så hade vi ju att göra! Väldigt nice! Idag jobbar jag 09.50-15.30 så det är en skön dag idag! Hoppas även på folk idag, men vi får se man vet aldrig!


NU TILL DAGENS ÄCKLIGA ÄCKELGREJ!


Jag skulle gå in och borsta tänderna på badrummet, och så av nån anledning såg jag i ögonvrån någonting som rörde sig! Jag vände mig snabbt till höger och såg världens största hus-spindel! FY FAN va äcklig den var! Och jag oschysst som jag är gick och väckte johan klockan halv nio på söndag så han fick rädda mig och ta bort den stooora äckliga spindeln! Alltså den var gigantisk och den var hård som jag brukar säga om stora spindlar med stor kropp och tjocka ben! Ja jag fick hjärtstillestånd och har nog inte hämtat mig riktigt än! Blev alldeles svettig! haha jag tycker verkligen inte om småkryp!! FY! Men den där räknas nog som reptil eller nåt för han va så stor! GROTESK!


Johan kanske blev biten av den, så idag kommer han utvecklas till spindelmannen! Det återstår att se. När jag kommer hem är det nät över hela lägenheten!


Nu måste jag åka till jobbet! BYEBYE

Ovido - Quiz & Flashcards