Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Isabelle - 18 augusti 2011 20:46

Vad har jag gjort i veckan? Jag har stoooooooooooorstädat! Och vad har jag gjort mer? Jag har varit på bilbingo med mamma och syrran! Syrran vann 500 kr och vi delade! Väldigt nice! =) 

Och vad har jag gjort mer? Jag har varit i Birsta för ovanlighetens skull!

Idag blev ja inringd på jobb, jag jobbade 12-20 och har precis kommit hem och kollat facebook och alla andra viktiga sidor! HAHA!


Nu så ska jag äta yoghurt, as gott! Och sen ska jag mysa på med min bejbi!

Imorgon ska jag till Tonya och plocka bär, och så ska vi gå på selångersmarknad på kvällen, vi får se om vi köper nå kuligt! Måste komma ihåg att ta med kontanter! Viktigt, viktigt! Det lär jag ju glömma! Hmm..!


Har inge roligt att berätta, jobbar i helgen, och till veckan börjar jag träna, då är det gratisveckor. Ska träna med Sanne! Måndag och onsdag får det bli för jag jobbar tisdag och torsdag. Och på fredag jobbar jag och då hinner jag inte heller. Sen på lördag och söndag tänkte jag ta prommisar! Så måndag och onsdag ska jag peppa för!! Veckan därpå kanske det blir mer när jag inte jobbar!


Nu ska ni få se två bilder från hallen..


Målade om ramarna i hallen. Svarta blev dom såklart ;D Ska byta ut bilderna i till något höstigare/vintrigare! Ska se vad jag hittar. Och LILA!

 

Och min nya älskade vas från Åhléns (såklart) med mina kvistar i. Väldigt höstigt och fint!! =)
 

Så nu kan ni suga på den karamellen! BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards