Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Isabelle - 8 augusti 2011 21:39

Imorse låg jag åh myste på i sängen, jag vaknade 9 och tänkte att jag var tvungen att kliva upp. Sen så låg jag och tvinga mig själv att öppna ögonen. Till slut kollade jag på mobilen och tänkte gå in och stänga av larmen.. Helt fantastiskt ju att jag vaknade innan dom ringde hehe.. Och då slog det mig.. Jag behövde inte kliva upp förrän 10 ;D Jag började ju inte förrän 12! Fantastiskt! Jag somnade om som en stock och sov en timme till! 


Sen när jag vaknade andra gången och satte mig på sängkanten och tittade ut...


..så föll ett gult löv från en björk! INTE OKEJ! Det innebär höst! Men samtidigt längtar jag lite till hösten och vintern konstigt nog! Iallafall till julafton! =) I like julafton!


 


Jobbet idag gick as segt! Men äntligen är man hemma och har ätit middag! Imorgon är jag ledig och då ska jag leka med Sandra B =) NIIICE! Ska även sova ut, och jag hoppas ingen ringer och väcker mig! Det skulle isåfall få vara något företag där jag sökt jobb, inte annars! 


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag mysa med min bejbi, han måste snart sova.. Stackarn börjar ju 07.00 imorgon igen!


FÖRRESTEN! Min älskling har köpt en ny xbox 360 och en kinect ;D Hur kul blir inte det då? Då ska vi spela hela veckan sen ;D Och till helgen ska vi se Captain America på bio! Det är ett måste! Samt att jag ska ner på drakfestivalen! Mycket mycket igen!


Och lite curiosa! Jag jobbar endast 3 dagar till! Med det sätter vi punkt för ikväll.. Ellerhurdå?


Nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards