Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Stress!

Av Isabelle - 26 maj 2011 17:45

Känner mig streeeessad! Jag vet inte varför, men stressad känner jag mig, nå fruktansvärt! Jobbet idag gick faktiskt ganska snabbt, har haft att göra mestadels hela tiden.. Snart väntar en sväng till Birsta med min bror! Vi ska kika runt lite. Och så slutar Johan klockan 20.00 ikväll, så sen blir det myselimysmys! 


Har gjort om här hemma, min blomma fick byta plats med min vas =) Vi får se om älsklingen märker något, hehe förmodligen! =) Jag vet inte om det vart bättre eller sämre, jag måste känna efter någon dag tror jag! Fiiiiiiiiiiiint i vardagsrummet iallafall, så nöjd! Och tavelhyllan är på plats, just nu har jag bara ljuslyktor på den, fyra stycken som jag fick i studentpresent av mina vänner om jag inte minns fel =)! Mycket, mycket nice!


Lite uppretad på folk idag också, en massa människor bara gör saker FEEEEEEEL!! Men ska inte ta upp någonting, då blir jag kanske arg, annars har jag faktiskt varit på bra humör idag! =) Och det hade jag tänkt att fortsätta med, så vi får väl hoppas att det håller i sig..


Btw, jag har nog slutat tycka om att åka buss.. För jag har kommit på att jag tänker så jäääääävulskt när jag åker buss.. Kan inte slappna av längre, jag tänker, tänker och tänker. Jag tänker FÖR mycket, på ALLT! Vet knappt vart jag är när vi åker liksom, kommer av mig helt! Och så tänker jag aldrig på nå bra.. Så bussresorna nuförtiden är inge vidare!


Imorgon ska vi fira syster! 13.30 ska vi se någonting på skolan, vet inte vad.. Tar en timme som jag förstått det! Sen blir det buffé hos mammsen!! =) Och imorgonkväll har vi nog inga planer för någonting tror jag. Vi får se vad som händer.. Jag jobbar ju på lördag 13.00-17.30, sen ska vi festa (opepp fortfarande, kommer kanske senare..) och på söndag blir det tvättid och mys med mammsen! Kanske man kan nestla sig in på en middag ;P hihi..


Har inte så mycket mer att berätta idag tror jag.. SOM sagt, väldgit lite medan jag jobbar.. Ledig imorgon, då följer ju även kameran med!

BYE!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards